رییس ستاد انتخاباتی محسن مهرعلیزاده از نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمانشاه گفت: دولت مهرعلیزاده به دنبال رفع دغدغه های معیشتی مردم و امیدآفرینی و نشاط خواهد بود.
کد خبر: ۹۷۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶ 13 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،محمد مرادی  اظهار داشت: در ۱۶ سال گذشته و با تصمیم گیری های اشتباه دولتمردان دغدغه های مردم از آزادی مدنی به معیشتی تغییر پیدا کرد.

وی با تاکید براینکه دولت آقای مهرعلیزاده در واقع دولت سوم آقای خاتمی خواهد بود، گفت: در آن دولت های طلایی دغدغه معیشتی چندان مطرح نبود اما متاسفانه پس از آن و با بی تدبیری های صورت گرفته، معیشت و رفاه در ۱۶ سال اخیر به دغدغه اول مردم تبدیل شد.

مرادی تاکید کرد: تک رقمی کردن تورم، عدم افزایش بی رویه و افسار گسیخته نرخ ارز، اشتغال زایی و ارایه مدل اقتصادی نظیر کشور آلمان از جمله اقداماتی است که دکتر مهرعلیزاده آن را دنبال می‌کند.

این فعال سیاسی ادامه داد: منطقه آزاد تجاری کیش از جمله اقدامات ماندگار ایشان بوده و مدیریت درخشان وی در مسند استانداری خراسان پهناور پیش از تقسیمات صورت گرفته نیز همچنان در یادها هست.

اقدامات مهرعلیزاده در حوزه ورزش

وی در ادامه و در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا در خصوص نگاه و برنامه های آقای مهرعلیزاده به ورزش با توجه با سابقه مدیریت وی در این حوزه، گفت: ایشان در دولت دوم آقای خاتمی ( دوره اصلاحات) رییس سازمان تربیت بدنی بودند و در واقع ورزش یکی از حوزه های تخصصی کاری وی به شمار می رود.

مرادی تصریح کرد: اگر امروز در برخی رشته های ورزشی مثل والیبال در جهان می درخشیم به علت پشتوانه سازی هایی است که پیش از این توسط دکتر مهرعلیزاده انجام شده است، هرچند والیبال تنها یکی از نمونه های اقدامات اثر گذار ایشان در عرصه ورزش بوده است.

رییس ستاد انتخاباتی محسن مهرعلیزاده در کرمانشاه یادآوری کرد: اخیرا نیز رییس فدراسیون کشتی اعلام کرد که در دوران ریاست آقای مهرعلیزاده بر سازمان تربیت‌بدنی ورزش کشتی یک میلیون نفر دنبال کننده داشت اما هم اکنون این مقدار بسیار کمتر شده است.

وی با بیان اینکه ریاست آقای مهرعلیزاده بر سازمان تربیت‌بدنی باعث ایجاد نسل های طلایی در ورزش کشور و رشته های مختلف شد، گفت: حضور او در مسند ریاست جمهوری این نوید را می دهد که آینده بسیار درخشانی پیش روی ورزش کشور قرار گیرد.

مرادی، توجه ویژه به بانوان و جوانان را یکی دیگر از برنامه های اولویت دار دکتر مهرعلیزاده عنوان کرد و گفت: دولت او بسیار جوان خواهد بود و میانگین سنی اعضای هیات دولت از ۴۵ سال تجاوز نمی‌کند.

رییس ستاد انتخاباتی محسن مهرعلیزاده در کرمانشاه در پایان ضمن دعوت از عموم مردم برای مشارکت پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد، گفت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب هم بارها فرموده‌اند حضور گسترده در این عرصه باعث افزایش اقتدار نظام و انقلاب و ناامیدی دشمنان می شود.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار