فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: راه نجات کشور از شرایط فعلی تشکیل یک دولت انقلابی و جهادی در چارچوب فکری رهبر معظم انقلاب است.
کد خبر: ۹۷۰۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸ 14 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، سردار «سعید محمد» در اجتماع حامیان سید «ابراهیم رییسی» از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که در محوطه سازمان تاکسیرانی شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: امروز همه سیاسیون و ستادهای انتخاباتی بر مشارکت همه جانبه و حداکثری پای صندوق های رای فارغ از هر نتیجه ای تاکید دارند.

وی افزود: پس از مشارکت حداکثری، انتخاب فرد اصلح برای اداره امور کشور در چهار سال حساس پیش رو موضوع مهمی است که همه ما باید بصیرت مدارانه آن را عملیاتی کنیم.

سردار محمد تصریح کرد: بدون شک در شرایط فعلی فرد اصلح نیز کسی جز آیت الله سید ابراهیم رییسی نیست، تحولی که ایشان در قوه قضائیه ایجاد کردند را در سطح کشور و دیگر دستگاه ها نیز با اختیاراتی که پیدا می کنند به خوبی می تواند ایجاد کند.

این فعال سیاسی با اشاره به مبارزه پیروزمندانه سید ابراهیم رییسی با فساد و برخورد قاطعانه با دانه درشت ها، گفت: ایشان آشنا به مشکلات کشور بوده، ظرفیت ها را به خوبی می شناسد و می تواند ریل کشور را به مسیر اصلی خود بازگرداند.

وی تاکید کرد: در دولت آقای رییسی خبری از وزرای با سرمایه های بادآورده چندهزار میلیارد تومانی نخواهد بود و تاراج سرمایه ها و کارخانجات مردم به اسم خصوصی سازی معنایی نخواهد داشت.

سردار محمد یادآوری کرد: در دولت آقای رییسی فرصت ها و ثروت های مملکت میان مردم عادلانه توزیع خواهد شد و مشکلات بزرگ کنونی جامعه نظیر مسکن و اشتغال رفع می شود.

دولت آینده نیازمند پشتوانه مردمی است

فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه دولت آقای رییسی مشکلات فراوانی پیش رو دارد و نیازمند پشتوانه مردمی است، گفت: امیدوارم ملت غیور ایران با حضور حداکثری پای صندوق های رای این پشتوانه را برای حامی واقعی خود ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در سال های اخیر مردم و جوانان ایران اسلامی با دغدغه های بزرگی مثل مسکن، بیکاری ، تورم و سایر موارد روبرو بوده اند و فقر و حاشیه نشینی و اعتیاد و مشکلات اقتصادی به اوج خود رسید تا اعتمادشان به کارگزاران نظام به حداقل برسد.

سردار محمد با بیان اینکه نباید بیش از این شاهد لگدمال شدن عزت ملت در صف های طویل مرغ، سبد کالا و دیگر مایحتاج اولیه زندگی باشیم، گفت: امروز مردم گلایه مند هستند، گلایه آن ها هم از کارگزاران نظام است که با بی توجهی به فرامین و رهنمودهای ارزشمند رهبر انقلاب جریان اشرافیت دولتی راه انداخته و به غرب دل بستند و از ظرفیت ها و توانمندی های داخل غافل ماندند.

او همچنین کرمانشاه را نگین غرب کشور و مردمان آن را صبور و شرافتمند و با غیرت خواند و گفت: متاسفانه به دلیل منفعت طلبی ها و ضعف های مدیریتی عدیده، مردم این دیار با وجود برخورداری از ظرفیت ها و امکانات خدادادی وضعیت معیشتی مناسبی ندارند و بیکاری در آن بالاست.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با روی کار آمدن دولت آقای رییسی شاهد بهبود چشمگیر وضعیت معیشتی مردم کرمانشاه و دیگر استان های کشور باشیم و عدالت و قانون جامعه را ما را فرا بگیرد.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار