محسن رضایی :
نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: مردم ایران؛ ‏تجربۀ سال های اخیر نشان داده است که منافع مردم پای جنگ‌های زرگری جناح‌های سیاسی قربانی می‌شود. ‏دولتی تشکیل خواهیم داد از همۀ شایستگان دو جناح که فکر و ذکرشان فقط حل مشکلات مردم باشد و با درایت «اصلاح از درون قدرت» و «بازسازی معماری اقتصاد» را پیگیری کنند.
کد خبر: ۹۷۱۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 15 June 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه، محسن رضایی با اشاره به عظمت حرکت رهبری امام راحل(ره) برای رخداد انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما می‌توانیم دوباره روی پای خود بایستیم و حرکتی را از نو و با دولتی نو آغاز کنیم، امام بزرگوار ما با همگرایی اقوام و گروه‌های مختلف مردم اتفاقی بزرگ رقم زد و انقلاب اسلامی ایجاد کرد که نه شرق و نه غرب نتوانستند در برابر ایران بایستند، بعد از آن باز هم ملت ایران با اتحاد خود در برابر دشمنی ایستادند که دنیا از او پشتیبانی می‌کرد، این بار هم همه ملت از تمامی استان‌ها با هدایت مقام معظم رهبری و با وجود جوانان غیرتمند قیام می‌کنند، قیامی فرهنگی، اقتصادی و قیام برای پیشرفت‌های بزرگ و برای زندگی بهتر.

کاندیدای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به ضرورت اتحاد ملت با هدف قیام برای تشکیل دولت وحدت ملی بیان کرد: این طور نیست که انتخابات مهندسی شده باشد و کسی از صندوق‌ها بیرون بیاید این مردم هستند که آینده خود را به کسی می‌سپارند و سرنوشت صندوق‌ها را تعیین می‌کنند. قیام برای زندگی بهتر و بهزیستی و سربلندی کشاورزان، معلمان، کارگران و برای زدودن غم و غصه از چهره ایران زمین و دستیابی به قله‌های بلند است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار