سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: برخی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده بر همین اساس حدود ۳۰ نفر از آنها برای رسیدگی به تخلفات شان به فرمانداری‌ها معرفی شده‌اند.
کد خبر: ۹۷۱۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷ 15 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، به نقل از ایرنا،مهدی محمدی اعلام کرد: تمام نامزدهای انتخابات شوراها در کرمانشاه تعهد نامه امضا کرده‌اند که در آن تاکید شده در فضای بسته از برگزاری هرگونه سخنرانی و جلسه خودداری کنند.

وی افزود: آنها همچنین متعهد شدند در فضای باز نیز هشت مترمربع برای هر نفر فضای خالی در نظر بگیرند و از ۳۰ درصد فضای باز موجود برای ظرفیت حضور افراد استفاده کنند.

وی اظهار داشت: متاسفانه در ستادهای برخی نامزدهای انتخابات تجمع افراد وجود دارد و پروتکل‌های بهداشتی به درستی رعایت نمی‌شود.

محمدی یادآور شد: نامزدهای انتخاباتی متعهد شده‌اند که هیچ گونه مواد خوراکی غیربسته بندی مثل شربت و شیرینی بین هواداران خود پخش نکنند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه تاکید کرد: سلامت مردم در اولویت اول است لذا نامزدها باید سلامت رای دهندگان برایشان مهم باشد.

وی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و از مردم خواست در کارزار انتخاباتی، بهداشت را جدی بگیرند تا شاهد شروع پیک پنجم کرونا در استان نباشیم.
به گزارش ایرنا، هم اکنون ۳۸۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ اکنون در بیمارستان‌های کرمانشاه بستری هستند و مجموع جانباختگان استان هم از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به یک هزار و ۸۹۰ نفر رسیده است.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار