فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج سربلندی، عزت و اقتدار قرار دارد، گفت: عامل اصلی این قدرت و اقتدار پشتوانه مردمی و اعتقادات مردم است.
کد خبر: ۹۷۱۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸ 15 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، به نقل از ایرنا،سردار «بهمن ریحانی»در نشست با جمعی از اصحاب رسانه استان در سرسرای اجتماعات دفتر فرماندهی استان، افزود: اگرچه جمهوری اسلامی ایران اکنون به لحاظ تجهیزات و امکانات نظامی جزو کشورهای برتر دنیا است اما قدرت و اقتدار نظام به دلیل این امکانات و تجهیزات نظامی نیست بلکه این اقتدار پشتوانه مشروع مردمی دارد.

او با قدردانی از ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی برای حضور آگاهانه در همه عرصه ها، گفت: اگرچه برخی افراد به دلیل شرایط اقتصادی و معیشتی کشور گلایه هایی دارند اما این مردم همواره برای حفاظت از این کشور و نظام در صحنه آماده بوده اند و جانفشانی کرده اند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: در آستانه یک رویداد سیاسی هستیم، این انتخابات را نباید یک انتخابات معمولی، سیاسی، رقابتی و حزبی دانست بلکه باید به عنوان یک رزمایش و عامل بازدارنده دشمن به آن نگاه کرد.

سردار ریحانی ضمن اشاره به نگاه خاص مردم و ارتباط مستقیم با رسانه ها، افزود: اصحاب رسانه رسالت مهمی برعهده دارند و آن ایجاد فضای پر شور، گفتن حقایق ، زدودن غبارها و سیاه نمایی ها و ارائه شاخص انتخاب اصلح است.

وی از رسانه ها خواست تا روز انتخابات از طریق فضاسازی مردم را به حضور پرشور در پای صندوق های رای تشویق کنند.

او یادآوری کرد که رسالت اصحاب رسانه در انتخابات پیش رو، گفتن حقایق و ایجاد شور و نشاط است.

حضور پرشور مردم در انتخابات اولویت بسیج رسانه است

در ادامه این نشست، مسوول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه نیز گفت: انتخابات ۱۴۰۰ نسبت به سایر دوره ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و کار از ضرورت به اضطرار رسیده است.

«محمدهادی صحرایی»، حضور پر شور و انتخاب اصلح را محور اصلی برنامه های اخیر این سازمان اعلام کرد و افزود: حضور پر شور در نظام مردم خواه ما به دلایل نشاط عمومی و استواری پایه های نظام، پشتوانه مردمی و قدرت دولت آینده همچنین حفظ اقتدار کشور از اهمیت ‌ویژه ای برخوردار است.

در این نشست اصحاب رسانه نیز به ارائه گزارش در ارتباط با انتخابات و طرح مسائل و دغدغه های مربوط به حوزه رسانه پرداختند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار