مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا کرمانشاه با حضور فرمانده انتظامی استان به منظور تسهیل و تسریع در خدمات‌رسانی به شهروندان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۷۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹ 15 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، به نقل از فارس، سردار علی‌اکبر جاویدان در حاشیه افتتاح مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه به کثرت و روند افزایشی وقوع جرائم در فضای مجازی و مطالبه مردم برای رسیدگی به شکایات و درخواست‌های آنان مرکز فوریت‌های سایبری افتتاح شد.

وی افزود: این مرکز به‌صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و کارشناسان پلیس فتا با حضور در آن پاسخگوی نیازها و مطالبات شهروندان در حوزه فضای مجازی شامل ارشاد، هدایت و راهنمایی و اجرای عملیات خواهند بود.

رئیس پلیس استان کرمانشاه تصریح کرد: مردم با مراجعه به سایت پلیس فتا و یا تماس با شماره ۲۱۸۲۳۱۷۸ می‌توانند با مرکز فوریت‌های سایبری ارتباط برقرار کرده و به بیان مشکلات و نیازمندی‌های خود در فضای مجازی بپردازند.

وی راه‌اندازی این مرکز را موجب تسریع در خدمات‌رسانی به مردم و پیشگیری و کشف سریع‌تر جرائم دانست و گفت: در گذشته و با توجه به روندی که افراد برای احقاق حقوق خود باید طی می‌کردند ممکن بود مجرمان راه فراری پیدا کنند، اما با این مرکز سریع‌تر می‌توان آن‌ها را شناسایی و دستگیر کرد.

جاویدان در پایان، گفت: تلاش می‌شود در آینده‌ای نزدیک شماره‌ای سه رقمی و سراسری برای این مرکز تعریف شود تا شهروندان راحت‌تر بتوانند با آن تماس حاصل کرده و مشکلات خود را مطرح کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار