نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمن برای کاهش مشارکت در انتخابات، گفت: وجود این تفکر که یک رای تاثیری در آینده و سرنوشت کشور ندارد، نوعی سم مهلک است.
کد خبر: ۹۷۱۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱ 15 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، به نقل از فارس، عبدالرضا مصری امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص انتخابات ۲۸ خرداد، اظهار داشت: هر ایرانی باید خود را نماینده نظام و انقلاب در این روز حساس و سرنوشت‌ساز بداند و با احساس تکلفی که وجود دارد پای صندوق‌های رأی حاضر شود.

وی با اشاره به فعالیت صدها شبکه تلویزیونی علیه کشور در ماه‌های منتهی به برگزاری انتخابات، گفت: خواسته همه آن‌ها یکی است و آن هم منصرف کردن مردم از شرکت در این رویداد مهم و سرنوشت‌ساز که قرار است برای چهار سال آینده کشور ترسیم شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: جایی که منافع دشمنان ایجاب می‌کند مردم را به مشارکت در انتخابات و رأی دادن به چهره‌ای خاص تشویق می‌کنند و جایی هم مثل امروز که منافشان ایجاب نمی‌کند با هر نیرنگ و حیله‌ای می‌خواهند مردم را از حضور پای صندوق‌های رأی بازدارند.

وی، بی خیالی و وجود این تفکر که یک رای تاثیری در آینده و سرنوشت کشور ندارد را نوعی سم مهلک و دانست و گفت: دشمنان نیز دقیقا به دنبال ترویج این تفکر در ذهن مردم هستند و اگر این گونه شود بازنده اول و آخر میدان خود ما خواهیم بود، بدانید حتی یک برگه رأی هم در آینده کشور تاثیر‌گذار است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین بر انتخاب اصلح و آگاهانه نیز تاکید کرد و گفت: باید با چشم باز و مطالعه در خصوص سوابق مدیریتی نامزدهای موجود بهترین و اصلح‌ترین فرد را انتخاب کنیم تا چشم‌انداز بهتری پیش‌روی کشور قرار گیرد.

مصری در پایان ابراز امیدواری کرد ملت بزرگ و با بصیرت کشور در روز انتخابات حماسه‌ای دیگر خلق کرده و با مشارکت گسترده و انتخابی آگاهانه کشورمان را بیش از پیش در مسیر توسعه قرار داده و نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار