محمد رشیدی در گفتگو با تابناک:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: مردم باید با انتخاب آگاهانه سرنوشت خود را رقم بزنند،برای حل مشکلات کشور و مردم در انتخابات شرکت کنند.
کد خبر: ۹۷۱۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰ 15 June 2021

محمد رشیدی در گفتگو با خبرنگار  تابناک کرمانشاه  ضمن دعوت به حضور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرد:رای آگاهانه مردم سبب شد امروز مجلسی در تراز انقلاب اسلامی تشکیل شود که به دنبال حقوق مردم است،مجلس امروز ۳۲ هزار میلیارد تومان برای اولین بار برای تولید و اشتغال از محل هدفمندی یارانه ها تبصره۱۴ و برای بخش های عمرانی همه استان ها اعتبارات کافی تخصیص داد و برای کرمانشاه ۷۵٠ میلیارد تومان در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری نسبت به کشاورزان، تولیدکنندگان، افزود:ما در تحریم به سر می بریم،تمام کشور های دنیا زمانی که در تحریم و محاصره اقتصادی قرار می گیرند اولین اولویتشان امنیت غذایی است،مجلس نیز در راستای این هدف طرح حمایت از تولید کنندگان و کشاورزان را در دست اجرا قرار داد،کاری که تا به حال دولت انجام نداده و سبب شد تا هزینه کشاورز افزایش یابد و در نتیجه قیمت محصولات کشاورزی و دامی نیز افزایش یابد.

رشیدی با اشاره به اینکه مجلس قدم های بزرگی برای محرومیت زدایی برداشته،تصریح کرد: رفع مشکلات آب روستاها،افزایش حقوق سربازان،افزایش وام ازدواج،اعطای وام مسکن و مسکن سازی از اقدامات مجلس در این راستا است،مجلس در حوزه تقسیم بودجه و نظارت موثر است اما در اجرا کاره ای نیست و اجرای این طرح ها نیازمند یک دولت قوی است. دولتی که به مردم باور داشته باشد ،وعده و وعید های الکی و عوام فریب ندهد.

عضو کمسیون هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه امروز مردم آگاه اند،ابراز کرد:دولت، مردم را به خاطر کسری بودجه به بورس دعوت کرد و سرمایه مردم را آتش زدند،دولت کنونی اصلا برای مردم و سرمایه شان ارزش قائل نبود و دغدغه مشکلات مردم را ندارد و سعی در جبران خسارت نکرد،دولتی باید پای کار بیاید که هدفش خدمت به مردم و حل مشکلات مردم باشد،رئیس جمهور باید عشق خدمت داشته باشد.

رشیدی گفت:با شرکت در انتخابات بار دیگر اعلام خواهیم کرد که پای آرمان های امام و رهبری و شهدا هستیم و با انتخاب فرد اصلح و تشویق مردم برای شرکت در انتخابات و رای به فرد اصلح گامی جهت پیشرفت و حل مشکلات مردم برداریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار