منوچهر فخری خبر داد:
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري كرمانشاه ضمن تأكيد بر لزوم ترويج و گسترش فرهنگ ترافيك در جامعه گفت:براي حل مشكلات ترافيكي بايد برنامه هاي راهبردي و عملياتي تدوين شود و با تشكيل تيمي قوي و مجرب نقاط حادثه خيز در شهر كرمانشاه شناسايي، بررسي و حذف شود.
کد خبر: ۹۷۱۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵ 16 June 2021

به گزارش  تابناک کرمانشاه منوچهر فخري امروز در جلسه شوراي هماهنگي ترافيك استان بر ضرورت تدوين برنامه هاي كارشناسي براي حل مشكل ترافيك در سطح شهر كرمانشاه و استان تاكيد كرد.

وي با بيان اينكه براي اجراي بهتر طرح هاي ترافيكي بهترين تصميمات مختص اين شورا است، خاطر نشان کرد: بايد كارها اولويت بندي شود و طبق اين اولويت ها طرح ها و برنامه ها براي سهولت تردد و روان سازي ترافيك مورد توجه قرار گيرند.

مقام عالي حوزه عمراني استان با تاكيد بر بررسي طرح هاي راهبردي و عملياتي براي حل مشكل ترافيك تصريح كرد: مديران بايد برگزاري جلسات اين شورا را بسيار جدي بگيرند و ما تلاش خواهيم كرد جلسات مربوط به آن را به صورت هر ماه و مستمر تشكيل دهيم.

وي همچنين حل مشكلات ترافيكي را نيازمند فرهنگ سازي و ارائه آموزش در اين زمينه عنوان كرد و ابراز کرد: چه بسا امكان دارد كه يك پل عابر پياده در مكاني ساخته شده كه كمتر فردي از آن استفاده مي كند لذا با فرهنگ سازي و يا جابجايي اين پل مي توان امكان استفاده بيشتر آن را فراهم ساخت.

فخري با اشاره به بررسی مشکلات ایمنی بلوار شهید فتاحی اسلام آباد غرب، اظهار کرد: اين طرح خيلي وقت است كه مشكل آن حل نشده لذا از شهردار اسلام آباد مي خواهيم كه ظرف مدت يك هفته گزارش كاملي از آن ارائه كند و در نهايت هر چه سريعتر به يك جمعبندي دقيق و با اعمال نظرات كارشناسي شده جهت حل مشكل آن برسيم

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار