فرماندار سرپل ذهاب با تاکید بر اینکه همه اقشار مردم باید نسبت به آینده و سرنوشت خود حساسیت داشته باشند، گفت: مرزنشینان استان کرمانشاه همانند انتخابات‌های گذشته در این دوره نیز مشارکت گسترده و آگاهانه‌ای در پای صندوق های رای خواهند داشت.
کد خبر: ۹۷۱۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷ 16 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«نورالدین فرزادی‌پور» در گردهمایی مردم اهل سنت سرپل ذهاب با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات در محل مسجد قادرالحسینی این شهرستان، افزود: همانطور که از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون وفادار به نظام بودیم در آینده هم پایبند بوده و خدمات نظام را نادیده نگیریم.

وی در ادامه گفت: سیاست داخلی و خارجی کشور ما توسط رییس جمهور رقم می خورد از این رو باید نسبت به انتخاب این فرد، با بصیرت و روشنگری عمل کنیم و بی تفاوت نباشیم.

وی اظهار داشت: باید با مشارکت گسترده و آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کنیم و بتوانیم انتخابی اصلح داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: بازسازی ۳۶هزار واحدپس از زلزله در سرپل ذهاب، اجرای شبکه های سامانه گرمسیری که ۲۰هزار هکتار از اراضی دیم را تبدیل به آبی کرده، گازرسانی به روستاها از مهمترین اقدامات این نظام و انقلاب است که برای مردم این شهرستان انجام شده و این دستاوردهای مهمی است.

انتخابات آزمون بزرگی برای ملت ایران است

امام جمعه سرپل ذهاب نیز در این مراسم گفت: از سال ۵۷ مردم کشور جمهوری ایران اسلامی پشت سر امامان انقلاب ایستاده اند و آینده کشور را خود ترسیم کرده اند.

حجت الاسلام «جواد فاطمی‌نسب» افزود: با اتحاد و انسجام و بصیرت باید پای صندوق های رای بیایم زیرا که انتخابات آزمون مهمی است که پیش رو داریم تا حماسهی مهم دیگری رقم بخورد.

وی اظهار داشت: با وجود محدودیت ها و مشکلات در کشور، امنیت در کشور برقرار است و بزرگترین نعمت است که مردم در آرامش هستند و شرایط جنگی و تشنج دیگر کشورهای همسایه را ندارند و این مهم از دستاوردهای همین انقلاب است که با انتخاب مردم سرپا ایستاده است.

وی گفت: مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی این است مردم حق انتخاب دارند و مولفه قدرت ایران هم این است که حاکمیت نگاه یکسان بر مذاهب و مردم دارد و هم مردم گوش به فرمان حاکمیت هستند و رمز و راز موفقیت و اقتدار جمهوری اسلامی همین است.

وی ضمن یادآوری بر اینکه همه مرزدار هستند و در کنار هم با وحدت و انسجام در شهرستان تاریخ سرنوشت سازی رقم زدند، گفت: با هر مذهب و قومی که هستیم پای آرمان های انقلاب بایستیم، دفاع کنیم، اجازه نخواهیم نداد دشمن شاد شود و به اهداف خود برسد.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰هزار تن جمعیت دارد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار