فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به درپیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و گفت: یگان ویژه در تامین امنیت برگزاری این رویداد مهم نقش محوری و کلیدی دارد.
کد خبر: ۹۷۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ 16 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس، سردار علی‌اکبر جاویدان امروز در دیدار با فرمانده و کارکنان یگان ویژه کرمانشاه، اظهار داشت: نیروی انتظامی در بحث انتخابات ۲ رویکرد اساسی را دنبال می‌کند که یکی از آن‌ها فراهم کردن بستر لازم برای مشارکت حداکثری و موضوع دیگر تامین امنیت این رویداد مهم و ملی است.

وی تصریح کرد: در دوره‌های گذشته نیز عمده مسؤولیت برقراری امنیت برعهده نیروی انتظامی بوده و همه شاهد بوده‌اند انتخابات در کمال امنیت برگزار شده و پلیس اجازه نداده کوچک‌ترین اخلالی در این رویداد ایجاد شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با قدردانی از تلاش‌های ماموران یگان ویژه پلیس کرمانشاه، آن‌ها را یکی از عوامل اصلی امنیت‌آفرینی در جامعه معرفی کرد و گفت: حضور مقتدرانه و با صلابت در عرصه‌های مختلف و در مواجه با چالش‌هایی که دشمنان و بدخواهان انقلاب ایجاد می‌کنند راه زیاده‌خواهان را بسته است.

وی گفت: یگان ویژه یک نیروی تخصصی با افراد کارآزموده و توانمند است و انتظار می‌رود توجه به اخلاق، تربیت و آموزش و رفتار و منش پهلوانی همچنان سرلوحه کاری آن‌ها باشد.

جاویدان در پایان، گفت: نیروی انتظامی به عنوان خدمتگزار مردم هدفی جزء ایجاد امنیت و آرامش در جامعه و جلب رضایت شهروندان ندارد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار