محسن رخصی دعوت کرد:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از مردم برای حضور پرشور و گسترده مردم و، ولی نعمتان این نهاد در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ دعوت کرد.
کد خبر: ۹۷۱۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵ 17 June 2021

با حضور پرشور ، گسترده مردم  و ولی نعمتان این نهاد در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ شرکت کنیم

به گزارش  تابناک کرمانشاه  محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه طی صدور بیانیه ای همه آحاد مردم بالاخص ولی نعمتان تحت حمایت این نهاد را به حضور پرشور و گسترده در پای صندوق های رای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ماه سال 1400 دعوت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد استان کرمانشاه، در این بیانه آمده است:

هم استانی های عزیز و غیور ، همانگونه که به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی)" انتخابات در یک روز انجام می‌شود اما اثر آن تا چند سال باقی می‌ماند" بدون شک برای ساخت ایرانی آباد و قوی در سطح جهان همگی باید دست در دست هم در پای صندوق های رای حضور پیدا کرده و در لبیک به دعوت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با مشارکت در انتخابات که یک وظیفه دینی و ملی است کسی را که شایسته این مسئولیت است انتخاب کنیم.

بر کسی پوشیده نیست که راهکار عبور از مشکلات کنونی کشور به فرموده رهبر فرزانه انقلاب «روی کار آمدن دولتی است که معتقد به تحول باشد» و به همین دلیل به منظور روی کار آمدن دولت مومن، انقلابی معتقد به تحول، عدالتخواه، فساد ستیز، معتقد به جوان ها، باورمند به ملت و آشنا به درد مردم و مستضعفان ،
نیازمند مشارکت حداکثری مردم و شما ولی نعمتان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در انتخابات پیش رو هستیم.

امید است به حول قوه الهی ، آحاد مردم با حضور گسترده در انتخابات 28 خرداد 1400 سهم و نقش بزرگی در تجلی وحدت و انسجام ملی ایران سرافراز اسلامی داشته باشند.
و من الله توفیق
محسن رخصی
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار