گفته می شود در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰، تعداد ۱۲ کتابخانه عمومی در ۷ شهرستان استان کرمانشاه به عنوان شعب اخذ رای در انتخابات ریاست جمهوری معرفی شد.
کد خبر: ۹۷۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 18 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، در راستای اهداف و کارکردهای اجتماعی کتابخانه‌های عمومی و لزوم دعوت از عموم مردم برای حضور پرشور و آگاهانه در تعیین سرنوشت کشور در روز ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰، تعداد ۱۲ باب کتابخانه عمومی در ۷ شهرستان استان به عنوان شعب اخذ رای معرفی شد و کتابداران و کارکنان این کتابخانه‌ها نیز به عنوان عوامل اجرایی انتخابات فعالیت خواهند داشت.

در این میان شهرستان کرمانشاه با ۴ کتابخانه، شهرستان اسلام آباد غرب با ۲ کتابخانه، شهرستان هرسین ۱ کتابخانه، شهرستان جوانرود با ۱ کتابخانه و شهرستان گیلانغرب ۱ کتابخانه، صحنه ۲ کتابخانه، جوانرود ۱ کتابخانه مشارکت خود را به عنوان شعب اخذ رای دارند.

بر این اساس اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه از عموم مردم خصوصا «اعضای کتابخانه های عمومی سراسر استان»، «کتابداران»، «کتابخوانان»، «ناشران» و «جامعه فرهیخته استان»... دعوت می‌کند با حضور فعال و مشارکت جدّی در روز ۲۸ خرداد پای صندوق های رای، نشان دهند که بر بیعت خود با امام و رهبری فرزانه انقلاب همچنان پایبندند و عزت، آگاهی، مسئولیت شناسی و رسالت دینی، انقلابی و ملی خود را با مشارکت پرشور در انتخابات مهم و سرنوشت ساز پیش رو به منصه ظهور می رسانند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار