ماموستا ملا احمد مبارکشاهی در گفتگو با تابناک:
امام جمعه نودشه گفت: در انتخابات فردا مردم استان کرمانشاه با هر دین و مذهبی برای پیشرفت ایران شرکت خواهند کرد.
کد خبر: ۹۷۱۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵ 18 June 2021

ماموستا ملا احمد مبارکشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه،اظهار کرد: در کشوری زندگی می کنیم که متشکل از اقوام مختلف، زبان ها،نژاد،مذاهب و افکار و تفکرات زیادی است، وجهه مشترک سیاسی شهروندان که همه از حقوق برخورد انتخابات و حق رای است،حق رای به عنوان حق مسلم هر ایرانی سنی، شیعه، اهل حق، زن و مرد‌ است.هرکس از این حق خود استفاده صحیح و درست نکند حقش به کسی دیگر می رسد و سرنوشتش را کسانی دیگر تعیین خواهند کرد.

وی افزود:امروز در آستانه انتخابات کشور در شرایط حساس قرار گرفته،شرایطی که تمامی دشمنان انقلاب و کشور چه داخلی و چه خارجی مشغول تبلیغات هستند که مردم در انتخابات شرکت نکنند ومردم را دلسردکنند و این گونه القا می کنند که اصولگرایان و کسانی که امروز در صحنه انتخابات حضور دارند علاقه مند هستندکه مردم کمتر در انتخابات شرکت کنند و این خود یکی از ترفند هایی است که امروز از ان استفاده میشود.

ماموستا مبارکشاهی تصریح کرد:از ملت ایران،همه ی اقوام و مذاهب، زبان ها و نژاد ها تقاضا میکنم در انتخابات شرکت کنیم، دولت اصلاحات مشکلات زیادی در ایران ایجاد کرد،مردم احساس سرخوردگی می کنندو بهانه ای برای دشمنان پیدا شده تا گستاخانه وارد صحنه شوند و مردم را تشویق کنند که در انتخابات شرکت نکنند.

امام جمعه نودشه خاطر نشان کرد:در کشور ما امنیت برقرار است و در کمال آرامش زندگی می کنیم،بعضی از مسائل و مشکلات عادی که در همه کشور ها ممکن است وجود داشته باشد نباید مردم را نگران کند به گونه ای که مایل نباشند در انتخابات شرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم انقلاب را دوست دارند و عاشق انقلاب هستند،اظهار کرد:مردم در صحنه های مختلف ثابت کردند همواره پشت مقام معظم رهبری و انقلاب در همه شرایط حساس هستند اما مشکلات معیشتی، بیکاری، اجاره نشینی های و گرانی در جامعه، بی نظمی در بازار، بی عدالتی، رانت خواری و... این مسائل باعث شد امروز مردم نگران اند،اعتماد مردم خدشه دار شده،ما باید ثابت کنیم دولت اصولگرا عدالت را در جامعه به پا خواهد کرد و مشکلاتی که باعث آزار مردم است حل خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار