هوشنگ بازوند خبر داد:
استاندار کرمانشاه با اشاره به نقش مهم و پراهمیت مردم در تعیین سرنوشت سیاسی خود از آمادگی کامل استان کرمانشاه برای برگزاری انتخاباتی باشکوه خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای حفظ سلامت اجتماعی در کلیه شعب فراهم شده و مردم با اطمینان خاطر پای صندوق های رأی حاضر شوند.
کد خبر: ۹۷۱۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 18 June 2021

به گزارش  تابناک کرمانشاه،« هوشنگ بازوند»  از انتخابات به عنوان نماد اقتدار، عظمت و تجلی اراده ملی نام برد و اظهار داشت: کلیه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند فراهم شده است.

وی افزود: مجریان انتخابات با رعایت اصول بی طرفی و قانونمداری برای تحقق ارکان انتخابات شامل سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت ضمن تجمیع تمامی ظرفیت ها و امکانات با همکاری دستگاه های اجرایی ذی ربط آماده برگزاری این جشن شکوهمند هستند.

مقام ارشد استان از انجام اقدامات لازم برای حفظ سلامتی کلیه هم استانی ها در زمان مراجعه به شعب اخذ رأی خبر داد و بیان داشت: بر اساس بند 9 دستورالعمل بهداشتی موضوع ضدعفونی، رعایت فاصله اجتماعی و آماده سازی شعب توسط هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی انجام و مردم با اطمینان خاطر می توانند پای صندوق های رأی حاضر شوند و در مشارکت موثری در تعیین سرنوشت سیاسی خود داشته باشند.

بازوند تصریح کرد: برای مشارکت گسترده مردم ضمن رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی تدابیر لازم برای تجهیزات و امکانات مورد نیاز بهداشتی نیز اندیشیده شده اما مردم بر اساس دستورالعمل ستاد انتخابات وزارت کشور حتما با استفاده از ماسک در شعب حضور یابند.

وی خطاب به فرمانداران شهرستانها موضوع رعایت دستورالعمل های بهداشتی و ایجاد محیطی امن و ایمن را برای برگزاری انتخابات خاطرنشان ساخت و تأکید داشت: فرمانداران در این حوزه نظارت جدی و اهتمام لازم داشته باشند تا مردم با آرامش کامل در انتخابات شرکت کنند.

استاندار کرمانشاه اظهار کرد: خوشبختانه همه سلیقه ها، جریان ها و گروه های رسمی کشور در این رقابت‌های انتخاباتی نامزد دارند و این یک اتفاق خوب است و مردم می توانند از میان این افراد، آن کسی را که به معیارهای آن ها نزدیک است؛  انتخاب کنند زیرا تنوع سلیقه ها در میان نیروهای معتقد به نظام امری پذیرفته شده است و این یک ویژگی ممتاز و افتخار آمیز در نظام جمهوری اسلامی است.

بازوند تأکید کرد: ایمان داشته باشید این رای شماست که رئیس جمهور آینده را انتخاب می کند و این رای به فرموده مقام معظم رهبری حق الناس است و به تبلیغات مسموم دشمنان این نظام توجه نکنید.

استاندار کرمانشاه ضمن دعوت مجدد مردم به حضور پرشور در انتخابات گفت: ما باید بیش از هر چیز به حفظ این نظام اسلامی توجه کنیم نظامی که سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جان خود را فدای حفظ آن کرد.

استاندار کرمانشاه همکاری مدیران دستگاه های اجرایی را برای برگزاری انتخابات باشکوه مطلوب ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد: همه وظیفه داریم به برگزاری انتخابات کمک کنیم و با امیدآفرینی مردم را به حضور گسترده دعوت کنیم زیرا دشمنان نظام و مزدوران وطن فروش مردم را دلسرد و به عدم حضور تشویق می کنند که البته مردم قهرمان ایران اسلامی هر جایی که نیاز بوده با حضور گسترده خود نقشه های دشمنان ایران عزیز را خنثی کرده اند و حماسه ای بی نظیر خلق کرده اند.

بازوند با بیان اینکه حدود 40 هزار نفر در استان شامل عوامل اجرایی و نظارت کار برگزاری انتخابات را برعهده دارند، گفت: 1942 شعبه اخذ رای جانمایی شده و از این تعداد 989 شعبه اخذ رای روستایی و 953 شعبه شهری است.
وی تعداد واجدیدن شرایط شرکت در انتخابات را نیز یک میلیون و 577 هزار نفر اعلام کرد و گفت: حدود 34 هزار رای اولی در استان داریم.

بازوند همچنین با تاکید بر اینکه روز رای گیری به هیچ عنوان نباید برق شعب اخذ رای قطع شود، گفت: شرکت توزیع برق استان باید تمهیدات لازم را به این منظور انجام دهد تا خللی در روند رای گیری ایجاد نشود.

استاندار کرمانشاه همچنین مشارکت در انتخابات را یک تکلیف ملی عنوان کرد و بیان داشت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شرایطی فراهم شده که کلیه بیماران کرونایی یا در قرنطینه نیز بتوانند در انتخابات شرکت کنند، بر این اساس با شماره گیری 111 بازرسی استانداری و اعلام کد ملی در صورت قرار داشتن در لیست بیماران مثبت دانشگاه علوم پزشکی تیمی سیار با رعایت پروتکل های بهداشتی جهت اخذ رأی به محل مورد نظر اعزام می شود.
بازوند بعد از برگزاری نشست ستاد انتخابات استان با حضور در محل فرمانداری کرمانشاه از نحوه آماده سازی صندوق های الکترونیکی رأی نیز بازدید کرد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار