آیت الله مصطفی علما :
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار کرمانشاه و امام جمعه اهل سنت شهر کرمانشاه با صدور پیام‌هایی مردم استان را به حضور پرشور و حماسی در پای صندوق‌های رأی دعوت کردند.
کد خبر: ۹۷۱۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۵ 18 June 2021

به گزارش  خبرنگار  تابناک کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: مردم دعوت مسئولان ارشد استان کرمانشاه از مردم برای حضور پرشور در انتخاباتشریف ایران اسلامی با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های اخذ رأی در ۲۸ خرداد باید حماسه‌ای بزرگ را رقم بزنند چرا که با حضور گسترده در انتخابات تکیه گاه اسلام را حفظ خواهیم کرد.

وی افزود: امروز ایران در منطقه یک ابر قدرت است و دشمنان انسانیت و اسلام این موضوع را بر نمی‌تابند، بنابراین بر همگان واجب است روز جمعه با حضور در پای صندوق‌های رأی باعث سربلندی بیشتر ایران شویم.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نیز شرکت در انتخابات را یک تکلیف و جشن ملی دانست و گفت: از مردم ولایتمدار استان کرمانشاه تقاضا داریم به صورت ویژه در پای صندوق‌های رآی حاضر شوند.

وی افزود: در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر عملا همه سلایق وجود دارند و مردم می‌توانند به هر کسی که مد نظرشان است رأی بدهند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه حدود ۴۰ هزار نفر در استان کرمانشاه فرایند برگزاری انتخابات را بر عهده دارند، گفت: مردم مطمئن باشند که هیچگونه تخلفی در بحث انتخابات صورت نمی‌گیرد چرا که رأی مردم حق الناس است و باید از آن حفاظت و حراست شود.

ماموستا عبدالرحمن مرادی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه نیز گفت: در ۲۸ خرداد همه‌ی مردم باید با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی یک حماسه بزرگ ملی رقم بزنند چرا که این حماسه باعث عزت و سربلندی ایران اسلامی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: حضور حداکثری در این انتخابات باعث می‌شود که حداقل سرنوشت آینده کشورمان را برای ۴ سال آینده رقم بزنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار