محمد ایمانی خبر داد:
رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان گفت: پس از پایان برگزاری انتخابات شمارش آراء در شورای شهر کرمانشاه که به صورت الکترونیکی برگزار می شود در سریعترین زمان ممکن اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۹۷۱۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵ 18 June 2021

به گزارش خبرنگار  تابناک کرمانشاه  محمد ایمانی در نشست خبری با خبرنگاران استان  اظهار  کرد: امسال دومین بار است که در استان انتخابات در برخی شهرستان ها به صورت تمام الکترونیک برگزار می شود بطوریکه در انتخابات سال 1396 نیز این فرآیند در سه شهرستان به صورت تمام الکترونیک برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری انتخابات به صورت تمام الکترونیک به این معنی است که تمامی 25 فرآیند انتخابات از جمله رای گیری و شمارش آراء به صورت تمام الکترونیک و در شهرستان هایی که این روند به صورت نیمه الکترونیک برگزار می شود 23 فرآیند آن انجام می شود .

مدیرکل فناوری استانداری با بیان اینکه 1942 شعبه اخذ رای در استان وجود دارد، تصریح کرد: 458 شعبه از این شعبات در شهر کرمانشاه دایر است و خوشبختانه تمامی این شعب با سامانه ذیربط که از وزارت کشور برقرار شده متصل هستند و اگر مشکلی وجود داشته به سرعت رفع شده و در حال حاضر هیچ مشکلی در فرآیند انتخابات به صورت الکترونیک و نیمه الکترونیک در استان وجود ندارد.

وی مزایای برگزاری انتخبات به صورت تمام الکترونیک و نیمه الکترونیک را شفافیت، سرعت و در نهایت صحت انتخابات عنوان کرد.

ایمانی اظهار داشت: از اینکه مردم با صبوری به فرآیند انتخابات به صورت الکترونیک و نیمه الکترونیک کمک می کنند، نهایت تقدیر و تشکر داریم که قطعا این حمایت ها و پشتیبانی ها برای ما مایه دلگرمی است.

وی در پایان گفت:پس از پایان برگزاری انتخابات شمارش آراء در شورای شهر کرمانشاه که به صورت الکترونیکی برگزار می شود در سریعترین زمان ممکن اعلام خواهد شد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار