علی اکبر جاویدان :
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از برقراری امنیت در همه شعب اخذ رای خبر داد و گفت: مردم در کمال آرامش مشغول انداختن آراء خود به صندوق ها هستند.
کد خبر: ۹۷۱۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰ 18 June 2021

به گزارش  تابناک کرمانشاه  علی‌اکبر جاویدان در حاشیه بازدید از تعدادی از شعب اخذ رای شهر کرمانشاه اظهار داشت: با گذشت بیش از پنج ساعت از آغاز رای گیری مشکل خاصی در شعب رای گیری مرکز استان مشاهده نشده و امنیت در همه آنها برقرار است.

وی خاطر نشان کرد: در دیگر شهرستان های استان نیز وضعیت امنیت شعب کاملا مطلوب و رضایت‌بخش بوده و هیچگونه ناامنی و اخلالی در جریان برگزاری انتخابات گزارش نشده است.

جاویدان با اشاره به وجود 1942 شعبه اخذ رای در استان، تصریح کرد: بیش از شش هزار نیروی پلیس امنیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را برعهده دارند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین با اشاره به تخلف بودن موضوع خرید و فروش رای، اظهار کرد: ماموران محافظ شعب در صورت مشاهده این موضوع نسبت به برخورد و دستگیری خاطیان و معرفی آنها به مراجع قضائی و شعب ویژه ای که تشکیل شده اقدام می کنند.

وی افزود: پلیس تا پایان کار رای گیری و شمارش آرا وظیفه خود می داند در صحنه حضور داشته باشد و از آراء مردم صیانت کند.

جاویدان در پایان از عموم مردم کرمانشاه دعوت کرد با حضور پای صندوق های رای و انتخاب فرد و افراد اصلح برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، به ساختن ایرانی آبادتر کمک کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار