شهرام کرمی خبر داد:
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: انتخابات ۱۴۰۰ در استان در امنیت و سلامت کامل درحال برگزاری است.
کد خبر: ۹۷۱۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ 18 June 2021

به گزارش  تابناک کرمانشاه  شهرام کرمی اظهار کرد: بااشاره به گذشت بیش از هفت ساعت از برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح استان، اظهارکرد: از صبح امروز(28 خرداد) که فرآیند رای گیری انتخابات 1400 شروع شده، شاهد حضور پرشور و استقبال گسترده مردم استان درپای صندوق های رای بوده ایم.

وی تاکید کرد: انتخابات در امنیت و سلامت کامل در استان در حال برگزاری است و تاکنون مشکلی نداشته‌ایم.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: بنا به گزارشات رسیده، پروتکل های بهداشتی نیز به منظور حفظ سلامت رای دهندگان از سوی کارگزاران به خوبی درحال انجام است.

وی در ادامه با بیان اینکه تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر بروز تخلفات انتخاباتی در درب شعب اخذ رای نداشته ایم، گفت: درصورتی که تخلفی مبنی بر خرید و فروش رای از سوی کاندیداهای شورای شهر و روستا مشاهده شود، برخورد خواهد شد.

کرمی یادآورشد: شهروندان در صورت مشاهده خرید و فروش آراء توسط کاندیداهای شورای شهر و طرفدارانشان می توانند آن را به تلفن گویای 08337232392 دادسرای عمومی و انقلاب استان و یا به مراجع قانونی که کار نظارت بر انتخابات را برعهده دارند، گزارش کنند.

وی با تاکید براینکه با چنین تخلفاتی قاطعانه برخورد می شود، گفت: همچنین به ناظرین و نیروهای امنیتی هم دستوارت ویژه ای داده ایم که با تخلفات خرید و فروش آراء توسط کاندیداهای شوراها و طرفدارانشان در درب شعب اخذ رای برخورد کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار