فرماندار دالاهو با بیان اینکه عوامل و برگزار کنندگان انتخابات با همه ظرفیت و توان پای کار هستند، گفت: تمام توان خود را برای صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس به کار گرفته‌ایم.
کد خبر: ۹۷۱۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ 18 June 2021

به گزارش  تابناک کرمانشاه به نقل ازایرنا،کرم محمدی روز جمعه در حاشیه بازدید از شعبه‌های اخذ رای شهر کرندغرب با حضور در شعبه مسجد المهدی این شهر و مشارکت در انتخابات در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۷۰ شعبه اخذ رای در شهرستان از صبح امروز کار رای گیری از مردم را آغاز کرده‌اند که از این تعداد ۲۲ شعبه شهری و مابقی روستایی است.

وی اظهار داشت: مردم شهرستان دالاهو در انتخابات ۴۲ سال گذشته ثابت کرده‌اند نسبت به سرنوشت خود، کشور و نظام اسلامی احساس مسوولیت کرده و همواره در همه انتخابات مشارکت حداکثری داشته‌اند.

فرماندار دالاهو با بیان اینکه روند مطلوب انتخاب در شهرستان در حال برگزاری است، گفت: مردم شهرستان امروز در انتخابات ۲۸ خرداد بار دیگر شایستگی و احساسی مسوولیت خود را به دستاوردهای نظام اسلامی ثابت می‌کنند.

او ادامه داد: مردم به طور یقین امروز با حضور خود در انتخابات ثابت می‌کنند که در خط امام راحل و رهبری معظم انقلاب حرکت کرده و در راه پایداری نظام اسلامی تلاشی گسترده خواهند داشت و بار دیگر حماسه جاودان از حضور و مشارکت حداکثری خلق می‌کنند.

محمدی اضافه کرد: تمام تلاش ما برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند، بی طرفانه و توام با امنیت به عنوان وظیفه اصلی، است و نقشه راه ما در این انتخابات، حق الناس دانستن رای مردم است ضمن اینکه تدابیر و شیوه نامه‌های بهداشتی نیز در تمام شعب اخذ رای لحاظ شده و رعایت می‌شود و مردم با رعایت مسایل بهداشتی در شعب اخذ رای حضور دارند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاسیت جمهوری و ششمین دوره شهر و روستا امروز جمعه ۲۸ خرداد در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

دالاهو با حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت در ۱۰۰ کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار