فرماندار ثلاث باباجانی گفت: اقشار مختلف مردم ثلاث باباجانی برای تعیین سرنوشت خود و حفظ نظام جمهوی اسلامی ایران پای صندوق های رای آمده اند.
کد خبر: ۹۷۱۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ 18 June 2021

به گزارش  تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،یدالله شکری ، بااشاره به آغاز رای‌گیری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در ثلاث باباجانی، اظهارکرد: از ساعت هفت صبح امروز(28 خرداد) با باز شدن درهای شعب اخذ رای در سطح شهرستان شاهد حضور خوب مردم در پای صندوق های رای بوده ایم.

وی تصریح کرد: مردم این شهرستان از هر قشری و سنی برای تعیین سرنوشت چهار سال پیش روی خود و حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران در شعب اخذ رای حاضر شده و آراء خود را به صندوق ها می ریزند.

فرماندار ثلاث باباجانی اضافه کرد: باتوجه به حضور خوب مردم در شعب اخذ رای پیش بینی می کنیم این دوره هم درصد مشارکت بالایی را از مردم شهرستان شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: از جمعیت 35 هزار نفری شهرستان ثلاث باباجانی حدود 20 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد هم 500 نفر برای اولین است که رای می دهند.

فرماندار ثلاث باباجانی خاطرنشان کرد: جمعا 1500 نفر عوامل اجرایی در 75 شعبه اخذ رای کار رای گیری را انجام می دهند.

وی در ادامه تعداد کاندیداهای ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را در این شهرستان 441 نفر اعلام کرد که از این تعداد 400 نفر مربوط به روستاها و 41 نفر مربوط به شهرها هستند.

شکری اظهار کرد: از واجدین شرایط رای دادن می خواهیم به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی ماسک و ترجیجا خودکار شخصی به همراه داشته باشند.

وی تاکید کرد: برای رای دادن همراه داشتن شناسنامه الزامی است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار