فرماندار هرسین مشارکت مردم این شهرستان را در انتخابات تا این زمان مطلوب ارزیابی کرد و افزود:‌ از مردم می خواهیم در همین ساعات ظهر مراجعه کرده و رای دادن را به ساعات پایانی که با ازدحام در شعب مواجه خواهیم شد، موکول نکنند.
کد خبر: ۹۷۱۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶ 18 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از ایسنا، عبادالله کنجوریان با اشاره به حضور پرشور مردم شهرستان هرسین در پای صندوق های رای گفت:‌ در شهرستان هرسین نیز همانند دیگر نقاط کشور و استان، تمام شعب اخذ رای راس ساعت هفت صبح فعالیت خود را آغاز کرده و حضور مردم در پای صندوق های رای در همان ساعات اولیه مطلوب بوده است.

وی افزود:‌پیش بینی این است که شعب انتخابات با توجه به گرمی هوا در ساعات بعدازظهر شلوغ شوند، بنابراین از مردم می خواهیم حتی المقدور در همین ساعات ظهر مراجعه کرده و رای خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

وی تصریح کرد:‌ علاوه بر این مردم شهرستان در این فصل عمدتا در ساعات صبح کار کشاورزی دارند و در ساعات بعدازظهر با شلوغی شعب مواجه خواهیم شد و با توجه به شرایط کرونا از مردم می خواهیم حتی المقدور در این ساعات مراجعه داشته باشند.

فرماندار شهرستان هرسین افزود: خوشبختانه روند برگزاری انتخابات به خوبی جریان دارد و تاکنون مشکلی در سطح شهرستان گزارش نشده است.

کنجوریان با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری انتخابات گفت:‌ بازرسین بهداشت در تمام شعب فعال بوده و همپای ناظرین انتخابات روند برگزاری انتخابات را رصد کرده و نظارت بر پروتکل های بهداشتی را انجام می دهند و مشکلی در این زمینه هم نداریم.

فرماندار هرسین در ادامه تعداد واجدین شرایط رای دادن در این شهرستان را بیش از 50 هزار نفر اعلام کرد.

کنجوریان از برپایی 102 شبعه اخذ رای در سطح شهرستان خبر داد وافزود:‌ از این تعداد 70 شعبه اخذ رای در بخش مرکزی و 32 شعبه نیز در بخش بیستون مستقر است.

وی به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هم اشاره کرد وافزود:‌ در این دوره در شهر هرسین 24 نفر کاندیدا شده اند و برای تصاحب پنج کرسی شورا با هم رقابت می کنند.

کنجوریان گفت:‌ در شهر بیستون متاسفانه سه کاندیدا انصراف داده و انتخابات در این شهر به دلیل کم بودن تعداد کاندیداها برگزار نمی شود.

این مسئول افزود:‌ در این دوره در 130 روستای شهرستان نیز انتخابات شوراهای روستاها برگزار شده و 404 کاندیدا در این تعداد روستا با هم به رقابت می پردازند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار