به همت حوزه یک بسیج خواهران کرمانشاه جشن تکلیف سیاسی رای اولی‌های کرمانشاهی برگزار شد.
کد خبر: ۹۷۲۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷ 18 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از مهر،مسجد جامع کرمانشاه در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ میزبان دانش آموزان بسیجی رأی اولی بود تا جشن تکلیف سیاسی‌شان را با خلق حماسه‌ای بزرگ جشن بگیرند.

۳۴ هزار و ۱۹ رأی اولی استان کرمانشاه امروز جشن تکلیف سیاسی خود را در شعب اخذ رأی جشن گرفتند تا با حضورشان مشت محکمی بر دهان همه دشمنان بزنند.

جشن تکلیف سیاسی دختران بسیجی حوزه یک بسیج خواهران کرمانشاه از دبیرستان دخترانه بیهقی به نمایندگی از همه رأی اولی‌ها در مسجد جامع برگزار شد تا فصلی نو در زندگی اجتماعی فرزندان این مرز و بوم در تاریخ ثبت شود.

جشن تکلیف سیاسی رای اولی‌های کرمانشاهی برگزار شد

دانش آموزان بسیجی کرمانشاهی در این جشن تکلیف سیاسی ضمن تاکید به آگاهی نسبت به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم عنوان کردند: همه باید دست در دست داده و کشور را بسازیم و با شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، شرایط بهتری را برای معیشت و رفاه مردم فراهم کنیم.

دانش آموزان دبیرستان دخترانه بیهقی با اشاره به ظرفیت‌های مغفول مانده در استان کرمانشاه، اظهار کردند: ظرفیت‌های انسانی و خدادادی زیادی که در استان کرمانشاه است را می‌شود بالاترین سرمایه کرمانشاه دانست و بر همین اساس از رئیس جمهور آینده انتظار داشت ضمن بر طرف کردن مشکلات اشتغال جوانان، کشور را به سمت جهشی بزرگ ببرند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار