نصرت الله مرادی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری و مسئول کمیته امنیتی ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: تاکنون در سطح استان هیچ گونه مشکل و مورد امنیتی مشاهده نشده و انتخابات روند طبیعی خود را دنبال می کند.
کد خبر: ۹۷۲۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵ 18 June 2021

نصرت الله مرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:فضای مجازی بستری است که دشمن یاس و نا امیدی را در ما القا می کند،ازمردم تقاضا می کنم مراقب این سم پاشی هایی که امید و اینده ایران را نشانه گرفته،باشند.

وی افزود:معمولا شرایط جامعه بعد انتخابات هیجانی است لذا ستادهای نامزدهای انتخاباتی، مردم و رسانه ها از گمانه زنی پرهیز کنند.اگر هم اعتراضی بود قانون به آن رسیدگی خواهد کرد.

مرادی تصریح کرد:انتخابات جدای از این که سرنوشت مردم است یک حقی از طرف خدا و هم قانون اساسی برای مردم لحاظ شده و مردم باید از آن استفاده کنند و البته یک مقدماتی دارد که مقدمات را حاکمیت فراهم می کند،غیر از این حق که مردم از ان استفاده می کنند، انتخابات برای کشور امنیت و قدرت دفاعی فراهم می آورد،قدرت دفاعی به این معنا که حضور مردم معادلات دشمن را بهم میریزد و قدرت ما را فوق العاده بالا می برد.

وی گفت:فضای سردی که در انتخابات حاکم بود امروز به کوری چشم دشمنان و حضور مردم با شکوه شده که بخش اعظم آن مدیون تلاش پیدا و پنهان اصحاب رسانه است. انتخابات از اوایل صبح آغازو با تدابیری که مدیر ارشد استان داشته وزحمات اعضا، انتخابات استان از شرایط امنیتی مطلوب و قابل قبول برخوردار است و در سایه این امنیت انتخابات را برگزارمی کنیم.

مرادی با اشاره به اشتیاقی که در جامعه برای شرکت در انتخابات علی رغم همه مشکلاتی که مردم دارند و رنج هایی که به آنها تحمیل به واسطه مسائل اقتصادیوجود دارد ،افزود:مطمئنا این ببر کاغذی تحریم که توسط دشمن داشت به جامعه ما القا می شد انشالله سوخته خواهد شد و شاهد حضور با نشاط، تعیین کننده و سرنوشت سازمردم در انتخابات خواهیم بود،در سطح استان ۱۹۴۲ شعبه اخذ رای داریم برای تامین حفاظت و امنیت این شعب غیر از عوامل اجرایی قریب ۶ هزار نفر از همکاران نظامی و انتظامی اعم از نیروی انتظامی و سپاه و بسیج حفاظت صندوق ها را تامین می کنند.

وی در پایان اظهار کرد: الحمدالله استان از امنیت قابل قبولی برخوردار است و تا این ساعت در سطح استان هیچ گونه مشکل و مورد امنیتی مشاهده نشده و انتخابات روند طبیعی خود را دنبال و انشالله چند ساعت پایانی نیزهمین روند را طی خواهد کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار