مجید یزدانپناه خبر داد:
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: مدارسی که در استان محل اخذ بودند فردا تعطیل هستند.
کد خبر: ۹۷۲۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵ 18 June 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه  مجید یزدانپناه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:همه ی جهانیان امروز و در این ایام و شرایط نظاره گر اتفاق کم نظیری هستند که در جمهوری اسلامی ایران رخ  داد.

وی خاطر نشان کرد: امروز بیش از هر دوره ی دیگری به اتحاد و انسجام نیاز داشتیم هرکسی با هر تفکری همانطور که حضرت اقا فرمودند نیاز به این بود حتی اگه گله مندی داریم با صندوق های رای قهر نکنیم و دشمن الان علاقمند به شکست خوردن ما است اما یادمان باشد ما فرزندان این سرزمینیم با وجود تمام گله مندی هایمان همیشه پشت نظام ایستادیم و اتفاقی بیفتد در کنار هم هستیم و سینه ها را سپر می کنیم.

یزدانپناه تصریح کرد: امروز انروزی است که نیاز بود ما در کنار هم قرار بگیریم اگه به مدارس و مکان هایی که در اختیار ستاد انتخابات قرار داده ایم بروید خیلی ها هنوز مملو از جمعیت هستند و این نشانه ان شور و شوقی است که در این راستا وجود دارد وانتخابات در بهترین شرابط ممکن برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در پایان گفت: مدارسی که به رای گیری اختصاص داده شده اند ۳۱۲ در شهرستان کرمانشاه و بیش از ۵٠٠ در استان است که فردا  ۳۱۲ مدارس و انهاییکه در شهرستان ها شعب اخذ رای هستد تعطیل است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار