تابناک کرمانشاه گزارش می دهد:
نتایج انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر استان کرمانشاه اعلام شد.
کد خبر: ۹۷۲۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰ 19 June 2021

به گزارش خبرنگار  تابناک کرمانشاه  سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در کرمانشاه برگزار شد و نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان های کرمانشاه و میزان مشارکت شهرستان های استان اعلام شد،بدین شرح است:

نتایج انتخابات شورای شهر کرمانشاه اعلام شد

فرماندار کرمانشاه نتیجه انتخابات شورای شهر کرمانشاه را اعلام کرد.

در شهر کرمانشاه با مشارکت ۴۶ در صدی،آقایان کامران ملکی، سیداحسان احسانی، سیدپیمان موسوی، احسان حیدریان، سید حجت الله موسوی اجاق، رسول آزادی، هاشم درویشی، سالار احمدزاده، پوریا فخری، سیدمیثم موسوی اجاق و کامبیز غلامی بعنوان یازده عضو اصلی شورای شهر کرمانشاه انتخاب شده اند. همچنین آقایان خسرو زرافشانی، علی فتاحی طهنه، حیدر حیدری، طیب حیدری، شهریار نعمت، فردین امیری و هوشنگ عندلیب بعنوان اعضای علی البدل شورای شهر کرمانشاه انتخاب شده اند.

در شهرستان قصرشیرین از مجموع ۲۰ هزار واجد شرایط برای رأی گیری ۱۳ هزار ۲۰۰ نفر در انتخابات شرکت کردند و پنج برگزیده مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستاآقایان روح الله مرادی، کیوان عزیزی، فرشید راستین، فرزاد قنبری و مهران فر هستند.

در انتخابات شورای شهر روانسر که ۲۶ نامزد با هم رقابت می کردند ؛ محمدصالح شهسواری با یک هزار و ۶۱۲ رای، میثم رضایی با یک هزار و ۵۴۳ رای، فرزاد فتاحی با یک هزار و ۲۵۳ رای، ابراهیم محمدی با یک هزار و ۱۴٨ رای و بختیار عزیزی با یک هزار و ۱۳۱ رای به عنوان پنج عضو اصلی شورای شهر روانسر انتخاب شدند. همچنین علی اشرف مظفری با یک هزار و ۱۲۶ رای، وحید جوانمردی با یک هزار و ٨٨ رای و فریدون خرمی با یک هزار و ٨۶ رای به عنوان اعضای علی البدل این شورا انتخاب شدند.

در شهر شاهو نیز شاهو رحیمی نسب با ۷۳۰ رای، آزاد احمدی با ۵۹۱ رای، بهزاد حسینی با ۵۶۹ رای، ستار فتحی با ۵۱۶ رای و سامان بهرامی با ۴۳۲ رای به عنوان اعضا اصلی و اکبر رحیمی نژاد با ۴۲۴ رای ، فریق نادری با ۳۹۷ رای و عبدالرحیم مولودی با ۳۳۱ رای به عنوان اعضا علی البدل شورای شهر شاهو انتخاب شدند.

در هرسین نیز «علی امیدی» با پنج هزار و ۱۹ رای، «الهه رستمی» با چهار هزار و ۷۴۵ رای، «یوسف عسکرپور» با چهار هزار و ۶۴۸ رای، «کیوان الهیاری» با چهار هزار و ۵۷۴ رای و «محمدجواد خواجوی» با چهار هزار و ۶ رای، پنج منتخب ششمین دوره انتخابات شورای شهر هرسین شدند و «فرشاد عظیمی» و «نوروز درویشی» هم به عنوان دو عضو علی البدل این شورا انتخاب شدند.

مجموع آرای ماخوذه شهر پاوه ۱۱ هزار و ۲۱۲ نفر است که جهانبخش لطف الهی با ۲ و ۶۳٨ رای، سیدآزاد حسینی با ۲ هزار و ۳۳۴ رای، مسلم قادری با ۲ هزار و ۱۵۷ رای، نذیر دولت خواه با ۲ هزار و ۳۶ رای و دیاری عبدالله زاده نام با یک هزار و ۹۵۶ رای به عنوان اعضای اصلی و علی اشرف خسروی با یک هزار و ٨٨۶ رای، کریم باغبان با هزار و ٨۴۷ رای و جلیل علیزاده باهزار و ۶۳۶ را به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر پاوه انتخاب شدند.

در  شهر نودشه نیز در مجموع یک هزار و ۱۱۱ رای ماخوذه داشت که فرزاد مؤمنی، هیرش شریفیان ، عمار اسمعیلی، ظهور مؤمنی، جمیله روشنی به عنوان اعضای اصلی و سروه شریفی، مجید دادگر و مهدی شبرندی به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی این شهر انتخاب شدند.

 از مجموع ۶۴۳ رای ماخوذه شهر نوسود نیز دانا اژند، لقمان نادری، احسان رحمانی، هاشم فاطمی و کیوان لطفی به عنوان اعضای اصلی و ناجح رسولی، سیاوش ابراهیمی و کاظم لطیفی به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر نوسود منتخب شدند.

شهر باینگان با ۶۴۰ رای ماخوذه ، ولی رحمانی راد، بهزاد انفرادی، آرام باینگانی، طالب حیدری و تیمور سعیدیانی به عنوان اعضای اصلی و عبدالواحد حیدری، فریدون خسروی و فریدون قادری به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر باینگان انتخاب شدند.

همچنین، شهر بانه وره در مجموع یک هزار و ۳۳۷ رای ماخوذه داشت که رزگار میرانی نژاد، سعید الماسی راد، محمدسلیم بیابانی عادل کریمی و مختار یوسفی نیا به عنوان اعضای اصلی شهر بانه وره و وزیر کریمی ، عبدالمجید سهرابی و سابق عثمانی نیز به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی این شهر منتخب شدند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار