فرماندار کرمانشاه از هموطنان خواست در تعطیلات پیش رو به کرمانشاه سفر نکنند.
کد خبر: ۹۸۰۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵ 20 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا فضل الله رنجبر با اشاره به شهره بودن کرمانشاهی‌ها به میهمان‌نوازی، گفت: به دلیل شیوع موج جدید کرونا و  نارنجی بودن وضعیت شهرستان کرمانشاه، از هموطنان تقاضا داریم تعطیلات پیش رو به این شهرستان سفر نکنند.

رنجبر با تاکید بر اینکه از هموطنان درخواست می‌شود برای حفظ سلامت خود و عزیزانشان و مردم این شهرستان سفر خود به کرمانشاه  را به زمان بهتری موکول کنند، گفت: همچنین از خانواده هایی که عزیزانشان ساکن سایر شهرها هستند می خواهیم  آنها را از سفر به کرمانشاه تا بهبود اوضاع کرونایی شهرستان منصرف کنند.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: آمار بستری های کرونایی شهرستان رو به افزایش است و این موضوع هشداری برای قرمز شدن دوباره وضعیت کرونایی شهرستان است.

رنجبر در ادامه با بیان اینکه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در کرمانشاه 50 درصد بوده و از میانگین کشوری بالاتر است، گفت: با این وجود از مردم شهرستان تقاضا داریم پروتکل های بهداشتی را با جدیت بیشتری رعایت کرده، فاصله گذاری فیزیکی را جدی گرفته و حتما ماسک بزنند تا به یاری خداوند موج جدید بیماری کرونا را با کمترین خسارت در شهرستان پشت سر بگذاریم.
 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار