رییس پلیس راه استان کرمانشاه از ممنوعیت تردد خودروهای شخصی در محورهای استان در روزهای 28 تیر تا 4 مرداد خبر داد.
کد خبر: ۹۸۰۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹ 20 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا سرهنگ محمد حیدری با اشاره به شروع طرح محدودیت تردد از ساعت 18 روز گذشته(28 تیر) گفت: در این طرح که تا ساعت هفت صبح روز دوشنبه(چهارم مرداد) ادامه خواهد داشت، محدودیت های تردد به دلیل شرایط کرونایی تشدید شده است.

وی افزود: بر اساس این محدودیت‌ها هرگونه ورود خودرو با پلاک غیربومی به شهرستانهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

حیدری گفت: همچنین خروج هرگونه خودرو از شهرستانهای با وضعیت قرمز و نارنجی هم ممنوع است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: این محدودیت ها هم شامل ترددهای بین استانی است و هم ترددهای درون استانی را شامل می شود.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح نیروهای پلیس راه در ورودی های اصلی استان از سمت شهرستانهای هرسین، کنگاور و اسلام آبادغرب و از سمت جاده کامیاران مستقر شده و مانع ورود خودروهای پلاک غیربومی و خروج خودروها پلاک بومی می شوند.

وی تاکید کرد: خودروهای پلاک غیربومی ضمن عودت به شهرهایشان، در صورت ورود به شهرهای قرمز مبلغ یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی مبلغ 500 هزار تومان نیز جریمه می شوند.

حیدری همچنین با اشاره به ابطال مجوزهای تردد گفت: بر اساس اعلام صورت گرفته هرگونه مجوز تردد صادره از سوی هر نهادی در مدت اجرای این طرح یعنی از روز گذشته تا ساعت هفت صبح روز دوشنبه (چهارم مرداد) باطل است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه یادآور شد: در این طرح تنها خودروهای حمل و نقل عمومی، خودروهای حمل بار کالاهای اساسی و خودروهای خدماتی و امدادرسان مستثنی شده اند.

حیدری با اشاره به رصد کامل جاده های استان توسط سامانه های هوشمند گفت: هرنقطه ای هم که امکان رصد با سامانه مهیا نباشد، نیروهای پلیس راه مستقر شده اند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار