فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب از کشف ۲۰ تن قند و شکر احتکار شده به ارزش سه میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۸۰۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵ 20 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا سرهنگ «محمدرضا یاری»  گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی اسلام آباد غرب از وجود یک انبار احتکار کالا، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پس از اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده موفق به شناسایی انبار احتکار کالا شده وپس از با هماهنگی با مقام قضائی و با همراهی ماموران اداره صمت شهرستان ، بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب خاطر نشان کرد: در بازرسی های انجام شده ۲۰ تن قند و شکر احتکاری به ارزش سه میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ یاری در پایان از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی خبر داد و گفت: انبار مورد نظر نیز پلمب شد.

کشف ۹۰۰ میلیون ریال باطری قاچاق در کرمانشاه 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با حضور به موقع ماموران ۲۲ عدد باطری خودروهای سنگین قاچاق به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال در ترمینال شهید کاویانی کشف شد.

سرهنگ «علیرضا دلیری» اظهار داشت: ماموران ترمینال شهید کاویانی حین گشتزنی در محوطه پایانه و بازدید از انبارها به ۲۲ عدد باطری قاچاق برخورد کردند.

وی با بیان اینکه ارزش باطری های قاچاق کشف شده به ۹۰۰ میلیون ریال می رسد، از تلاش برای دستگیری صاحب آن خبر داد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار