مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: در روز عید قربان مصرف آب در شهر کرمانشاه به ۷ هزار لیتر بر ثانیه رسید که این رقم بسیار بالاتر از میانگین مصرف آب در کشور است.
کد خبر: ۹۸۰۳۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳ 22 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس علی‌رضا کاکاوند با تاکید بر اینکه تلاش بی‌وقفه شرکت آب و فاضلاب استان در راستای تأمین آب شرب سالم و پایدار برای مشترکان، اظهار داشت: متاسفانه بدلیل کاهش شدید آبدهی منابع تامین آب شرب در سطح استان کرمانشاه و به‌خصوص شهر کرمانشاه طی چند روز اخیر همکاران با همت و تلاش مضاعف سعی کردند با وارد کردن چاه‌های جدید به مدار بهره‌برداری و مدیریت شبکه آب پایدار را تا حد ممکن به شهروندان برسانند.

وی به سرانه مصرف بالای شهروندان در شهر کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در روز عید قربان مصرف آب در شهر کرمانشاه به ۷ هزار لیتر بر ثانیه رسید که این رقم بسیار بالاتر از میانگین مصرف آب در کشور است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در پایان، خاطرنشان کرد: مناطقی از شهر کرمانشاه دچار افت فشار و یا قطعی آب شده‌اند که همشهریان گرامی باید با مدیریت بهینه در مصرف آب به همکاران ما کمک کنند که آب شرب را به‌صورت پایدار به مشترکان برسانیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار