تابناک- امام جمعه بندرعباس با صدور پیامی نوشت:اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان می تواند با توسعه مهارت های متناسب با شرایط اقلیمی و بومی استان هرمزگان با کمک بخش خصوصی، حمایت های بخش دولتی و همچنین مشارکت خیرین و نهادهای مردمی اشتغالزایی را افزایش دهد.
کد خبر: ۹۸۰۴۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸ 22 July 2021

به گزارش تابناک هرمزگان حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده آغاز هفته ملی مهارت و ششم مرداد روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای را با صدور پیامی گرامی داشت.

متن پیام نماینده ولی فقیه در هرمزگان به شرح زیر است

بسم‌الله الرحمن رحیم‌

نامگذاری هفته ای با عنوان مهارت ، فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به تلاش و مجاهدت مردان و زنانی است که با تاسی از سیره ی انبیا و ائمه اطهار با تعلیم و ترویج مهارت آموزی قدم در وادی تعالی جامعه بر می دارند.
دانش ، پژوهش و مهارت ضروری است. اگر دانش و پژوهش عجین و همراه با مهارت افزایی باشد قطعا نتیجه بخش خواهد بود.
ظرفیتی که در استان هرمزگان با توجه به منویات مقام معظم رهبری و نیز توسعه سواحل مکران وجود دارد، آینده خوبی برای استان رقم خواهد خورد.
اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان می تواند با توسعه مهارت های متناسب با شرایط اقلیمی و بومی استان هرمزگان با کمک بخش خصوصی، حمایت های بخش دولتی و همچنین مشارکت خیرین و نهادهای مردمی اشتغالزایی را افزایش دهد.
امروزه ایجاد اشتغال ضرورتش بیشتر از دیگر امورات است .
ما در این زمینه در کنار شما و صدای شما در استان و در سطح ملی خواهیم بود تا شاهد رونق اشتغال در سطح استان باشیم.
اینجانب فرا رسیدن هفته ملی مهارت و ششم مرداد را به تمامی کارشناسان ،مربیان و مدیران خدوم در بخش دولتی و آزاد فنی و حرفه ای استان تبریک عرض می نمایم و امیدوارم در سالی که توسط مقام معظم رهبری سال تولید ، پشتیبانی و مانع زدایی ها نامگذاری شده است ؛ ارتقا و توسعه ی مهارت آموزی و موفقیت همه شما عزیزان را شاهد باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار