رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: در هشت سال گذشته، برای ۸۵ هزار و ۸۵۹ نفر در بخش های مختلف این نهاد اشتغالزایی شده است.
کد خبر: ۹۸۰۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷ 23 July 2021

ایرج موفق افزود: در دولت تدبیر و امید سه هزار و ۹۷۸ پروانه بهره برداری در بخش صنعت استان اصفهان با سرمایه گذاری بالغ بر ۳۲۸ هزار میلیارد  و ۲۹۵ میلیون ریال صادر شد.
به گفته وی، ۶۸ هزار و ۸۷۱ نفر با صدور این تعداد پروانه بهره برداری مشغول به کار شدند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان با بیان اینکه در این مدت ۴۹۵ جواز تاسیس صنعتی برای سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت این استان صادر شده است، افزود:  اجرای طرح‌های مرتبط با این تعداد جواز صنعتی صادر شده در استان به ۸۰ هزار و ۴۶۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری نیاز دارد که اشتغالزایی جوازهای صنعتی در این مدت ۱۷ هزار و ۷۸ نفر پیش‌بینی شده است.
وی افزود: سه هزار و ۱۶۱ فقره معافیت گمرکی به ارزش بیش از یک هزار و ۶۸۴ میلیارد دلار برای تولیدکنندگان و صنعتگران استان برای واردات ماشین‌آلات در هشت سال گذشته صادر شده است.
موفق اضافه کرد: معافیت گمرکی واردات مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی موضوع ماده ۱۲۱ قانون امور گمرکی نیز در این مدت به تعداد ۲۴۵ فقره به ارزش ۶۵ میلیارد و ۹۴ میلیون دلار صادر شده است.  
وی بیان کرد: در هشت سال گذشته تعداد ۳۸۸ فقره پروانه بهره برداری با حجم سرمایه گذاری ۲ هزار و ۹۱۱ میلیارد ریال در بخش معدن استان صادر شده است که با صدور این تعداد پروانه برای ۲ هزار و ۶۹۶ نفر در بخش معدن استان فرصت شغلی جدید ایجاد شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار