سردار حیدرنیا با اشاره به راه اندازی ۳۷۰صندوق قرض الحسنه با هدف کارآفرینی در البرز گفت: پروژه ی محرومیت زدایی از شاخص های برنامه سپاه در دهه ولایت است‌.
کد خبر: ۹۸۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴ 24 July 2021
به گزارش «تابناک البرز» سردار علیرضا حیدرنیا در جریان بازدید از آبرسانی مناطق محروم که شنبه ۲ مرداد انجام شد گفت: دهه ولایت از ایام خاصه ای است که نسبت به بزرگداشت آن باید توجه ویژه ای داشت.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: توجه به پروژه های محرومیت زدایی از جمله مسائل قابل توجه ای است که در ایام دهه ولایت انجام می شود.

وی با اشاره به اهمیت اجراث پروژه های آبرسانی در مناطق محروم بیان کرد: بسیج سازندگی استان البرز با اهتمام تمامی ظرفیت نهادها، خیران ، بسیج  ۴۰۰ پروژه را با برآورد هزینه ای بالغ بر ۱۸۵ میلیارد ریال به سرانجام رسانده است.

راه اندازی ۳۷۰صندوق های قرض الحسنه با ۱۸ هزار عضو در سطح استان البرز

حیدرنیا با اعلام راه اندازی ۳۷ کارگاه اشتغالزایی در سطح استان با هدف کارآفرینی در سال ۹۹ بیان کرد: راه اندازی صندوق های قرض الحسنه با عضویت ۱۸ هزار نفر از جمله اقدامات انجام شده در راستای محرومیت زدایی است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ادامه داد: در منطقه آدران نیز یک کارگاه اشتغالزایی به مناسبت هفته ولایت افتتاح می شود.

رسیدگی به منطقه سیل زده روستای کلهر

حیدرنیا اظهار کرد: با رویکرد کارجهادی رسیدگی به منطقه سیل زده از همان ساعت نخستین با هدف تامین آب شرب و لایروبی و پاکسازی خانه ها انجام شد. 

فرمانده سپاه امام حسن (ع) سپاه استان البرز خاطرنشان کرد: ۶۷۸شغل در قالب صندوق های قرض الحسنه ایجاد شد که نمونه ای از کارهای جهادی و مشارکتی با همت سپاه و بسیج است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار