۲۲۲ میلیارد ریال اعتبار از محل تملک دارایی، توازن و سه درصد درآمد نفت و گاز در جهت توسعه و عمران شهری و روستایی به این شهرستان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۹۸۰۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰ 24 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه، فرزاد الماسی روز شنبه در نخستین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان کنگاور که در سرسرای جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: امسال در بخش توازن ۱۵۹ میلیاردریال، در بخش استانی ۴۹ میلیارد ریال و در بخش نفت و گاز ۱۲ میلیارد ریال به شهرستان اختصاص یافته است. 
وی گفت: طرح‌های تعریف شده برای هریک از ارگان‌های این شهرستان در راستای توسعه و بهبود زیرساخت‌های خدماتی و عمرانی تخصیص پیدا می‌کند.
وی ادامه اداد: در توزیع اعتبارات عدالت سرلوحه کار قرار گرفته شده و بخش‌های کشاورزی، توسعه شهری، آبرسانی و آموزش و پرورش بیشترین اعتبار را به خود اختصاص داده است.
فرماندار کنگاور اضافه کرد: مسوولان اداره‌ها نیازها و توجیه منطقی طرح‌های ارگان های خود را در صورت نیاز بیشتر به مدیران کل منعکس کنند تا بتوان حداکثر بودجه را برای آنها در نظر گرفت.
الماسی افزود: با توجه به محدود بودن منابع، ادارات باید نیازها و پروژه‌های اجرایی خود را بر اساس اولویت تعریف کنند.
فرماندار کنگاور، اصلاح نقطه حادثه خیر روستای دنبادام با اعتبار هشت میلیارد ریال، توسعه زیرساخت های شهرک صنعتی ۱۰ میلیارد ریال، توسعه پایگاههای اورژانس ۱۰ میلیارد ریال، تکمیل کتابخانه فش پنج میلیارد ریال، توسعه و خدمات عمران شهری ۶۱ میلیارد ریال، توسعه باغات هشت میلیارد ریال، ساخت دبستان مسکن مهر مهرآوران ۲۰ میلیارد ریال و تعمیر و تجهیز ایستگاههای صداوسیما سه میلیارد ریال از جمله پروژه های تعریف شده امسال در شهرستان است.
وی به اعتبارات حوزه میراث فرهنگی نیز اشاره کرد و افزود: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به مرمت خانه ساری اصلانی، ۲ میلیارد ریال به موزه کنگاور، ۸۰۰ میلیون ریال به تبلیغات گردشگری و ۷۰۰ میلیون ریال به بخش صنایع دستی شهرستان اختصاص یافته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار