فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: امروز پلیس با چشمانی بیدار و با عزمی راسخ‌تر از گذشته بر رفتار مجرمان و خصوصا اراذل و اوباش اشرافیت کامل دارد.
کد خبر: ۹۸۱۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷ 25 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا سردار «علی‌اکبر جاویدان» در دیدار با کارکنان انتظامی اسلام آبادغرب اظهار داشت: پلیس کرمانشاه مقتدرانه با اشرار و اراذل برخورد و اجازه عرض اندام و ناامنی به این افراد نمی دهد، کما اینکه خود آنها نیز به این نتیجه رسیده اند که در صورت ارتکاب جرم دیر یا زود باید تسلیم قانون شوند.

وی با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، افزود: تحت هیچ شرایطی اجازه ناامنی به مخلان نظم و امنیت عمومی نمی دهیم و در سال جدید هم برخوردهای قاطع تری با آنها صورت می‌گیرد. 

رییس پلیس استان کرمانشاه با اشاره به اینکه طرح برخورد با اراذل و اوباش از مرداد سال گذشته وارد فاز جدیدی شد، افزود: در همین راستا و طی هشت ماه پایانی سال گذشته حدود ۹۵۰ نفر و در چهار ماهه امسال نیز بالغ بر ۱۵۰ نفر از این افراد دستگیر شده اند.

سردار جاویدان همچنین از شناسایی تعدادی دیگر از اراذل و اشرار در سطح استان خبر داد و گفت: این افراد هم در صورتی که بخواهند دست از پا خطا کنند با برخوردهای قاطعانه پلیس و دستگاه قضائی مواجه خواهند شد.

وی با بیان اینکه دوران فرار مجرمان پس از ارتکاب جرم در استان کرمانشاه به پایان رسیده است، گفت: خود آنها نیز می دانند دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار می شوند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: اگر می گوییم امروز پلیس بر رفتار مجرمان اشرافیت کامل دارد به این خاطر است که توانایی شناسایی آنها در دورترین نقاط از کرمانشاه را هم داریم و بسیاری از از آنها در سریعترین زمان ممکن در کیلومترها دورتر از این استان دستگیر شده اند.

سردار جاویدان در پایان از تلاش های فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب نیز قدردانی کرد.

شهرستان اسلام آباد غرب با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار