مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به همکاری موثر و ارزشمند سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در مدیریت مصرف برق در استان از سردار سرتیپ «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه پاسداران استان کرمانشاه، تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۸۱۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹ 25 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «امیدعلی مرآتی» روز یکشنبه در پیامی با بیان اینکه در شرایط بحرانی عدم توازن تولید با مصرف انرژی، سپاه و بسیج استان کرمانشاه همکاری گسترده ای در حوزه های مختلف مدیریت مصرف برق با این شرکت داشته اند، افزود: باتوجه به پیگیری های مداوم سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) بر تامین برق پایدار و اجرای مدیریت مصرف برق در استان کرمانشاه، تمام ساختمان ها و اماکن تحت حوزه نظارت سپاه پاسداران استان که دارای دیزل ژنراتور بوده اند روزانه چندین ساعت به مدار آمده اند.

وی با اشاره به اکیپ بازرسی ستاد کل سپاه متشکل از معاونت مهندسی و بازرسی تشریح کرد: باتوجه به مصرف بالای سیستم های سرمایشی در ساختمان های تحت پوشش سپاه پاسداران استان، تدابیری اتخاذ شده است تا استفاده از سیستم های سرمایشی به حداقل ممکن برسد و کولرهای آبی روی دور کند قرار بگیرد و از دور تند برای کولرهای آبی استفاده نشود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق کرمانشاه در بخش روشنایی نیز اعلام کرد: به دستور فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) در بخش روشنایی معابر، راهروها، پارکینگ ها و محوطه ها نیز ضمن اجرای برنامه تعمیر و نگهداری سیستم های سرمایشی و روشنایی توسط سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، مقرر گردید روشنایی تمام مشاعات ساختمان ها به حداقل ممکن برسد.

مرآتی ضمن تشکر از سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، افزود: با دستوراتی که از سوی ایشان صادر شد، وسایل و تجهیزات برقی پرمصرف جمع آوری شده است و در مراسمات مذهبی از هرگونه چراغانی تا پایان تابستان خودداری گردد.

وی در پایان از هم استانی های کرمانشاهی خواست تا استفاده از وسایل برقی خود، به ویژه وسایل برقی پرمصرف را به ساعات غیر پیک منتقل کنند تا مدیریت مصرف به درستی انجام شود.

شرکت توزیع برق استان کرمانشاه ۱۱ هزار و ۷۵۸ کیلومتر شبکه هوایی، ۱۷ هزار و ۹۶۸ ترانس با تولید ۲ هزار و ۱۵۳ مگاوات شبکه توزیع،  ۲۶۹ فید عمومی و ۳۱ فید تخصصی دارد.

تعداد مشترکان عمومی (ادارات، نهاد و ارگان ها) این شرکت سه هزار و ۲۵۰ مشترک، مشترکان کشاورزی (چاه آب) هفت هزار و ۴۰۰، مشترک صنعتی سه هزار و ۱۱۱ و مشترک تجاری هشت هزار و ۹۰۰ است.

کرمانشاه با داشتن ۲۵ هزار کیلومتر مربع وسعت و ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق؛ ۷۸۵ هزار مشترک برق دارد که ۸۳ درصد از آنها، یعنی ۶۵۲ هزار مشترک خانگی هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار