استاندار كرمانشاه گفت: كميته امداد به عنوان نهادي حمايتي، انقلابي و مردمي در بحران هاي زلزله و سيل در تأمين مسكن مددجويان تحت پوشش بسيار مطلوب كار كرد و اين مهم برگرفته از تعهد، مسووليت پذيري، تواضع و اخلاص مديران اين نهاد است.
کد خبر: ۹۸۱۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶ 26 July 2021

به گزارش تابناک كرمانشاه؛‌ «هوشنگ بازوند» در ديدار با قائم مقام كميته امداد كشور ضمن تقدير از تلاش هاي صورت گرفته توسط اين نهاد حمايتي و انقلابي براي محروميت زدايي گفت: در بحران زلزله كرمانشاه با مساعدت كميته امداد در كمتر از 2 سال پنج هزار و 500 واحد مسكوني شهري و روستايي براي مددجويان تحت پوشش در مناطق زلزله زده احداث شد.
وي افزود: اين نهاد براي ايجاد اشتغالزايي در استان كرمانشاه بسيار مطلوب عمل كرد و در سنوات گذشته از تمامي ظرفيت هاي ممكن براي توانمندسازي جامعه تحت پوشش و ايجاد اشتغال پايدار استفاده كرد كه شايسته تقدير است.
استاندار كرمانشاه كه در جلسه معرفي مديركل جديد كميته امداد استان سخن مي گفت از كميته امداد به عنوان نهادي محبوب و مردمي نام برد كه در حال حاضر بيشترين خدمات را به مردم مستعضف و آسيب ديده ارائه مي دهد.
بازوند از نقش كميته امداد در كاهش آسيب هاي اجتماعي و افزايش خودباوري و خوداتكايي در بين مددجويان با اجراي طرح هاي اشتغالزايي و مهارت آموزي تشكر كرد و گفت: كميته امداد ظرفيت بزرگي براي تداوم روند كاهشي نرخ بيكاري دارد و در واقع كمك به كميته امداد به نوعي تلاش در جهت پيشبرد اهداف استان است و حتماً اين حمايت را ادامه مي دهيم به گونه اي كه تمامي پويش هاي همدلي و كمك هاي مومنانه با محوريت اين نهاد انجام شده است.
استاندار كرمانشاه، تواضع، اخلاص، صداقت و دلسوزي را از ويژگي هاي مديران كميته امداد خواند و تصريح كرد: اين نهاد به عنوان يكي از يادگارهاي ارزشمند امام راحل (ره) بدون حاشيه و با پويايي و تلاش مستمر مشغول خدمتگزاري است و هميشه مديراني كوشا، جهادي و انقلابي داشته كه براي تحقق مطالبات مردم خالصانه كار كرده اند.
مقام ارشد استان در ادامه اين ديدار از زحمات ارزنده محسن رخصي مديركل سابق كميته امداد تقدير كرد و گفت: ايشان به عنوان مديري توانمند و دلسوز با اخلاص كامل براي امدادرسانی و حمایت از افراد و خانواده‌های نیازمند، ترویج فرهنگ کار میان افراد و خانواده‌های تحت پوشش، ايجاد اشتغال پایدار براي اقشار نیازمند و ارائه خدمات اجتماعی و حمایتی در جهت توانمندسازی نیازمندان تلاش كرد و در بحران ها نياز كمك به مردم آسيب ديده و مستعضف تحت پوشش و ساير اقشار را به صورت مطلوب انجام داد به گونه اي ضمن ترويج فرهنگ نيكوكاري زمينه مردمي شدن فعاليت ها را نيز فراهم كرد.
عصر امروز در مراسمي با حضور قائم مقام كميته امداد كشور و معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري كرمانشاه، پیمان ترکمانه به عنوان مدیر کل جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه معرفي و از زحمات محسن رخصی تقدير شد.
ترکمانه ۱۴ سال معاونت کمیته امداد استان کرمانشاه، دو سال مدیر کلی این نهاد در کشور عراق و بیش از ۵ سال نیز مدیر کلی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان را در کارنامه مدیریتی خود دارد.
 محسن رخصي مدیر کل سابق کمیته امداد استان کرمانشاه از تیر ماه ۱۳۹۸ مدیر کلی این نهاد در استان را بر عهده داشته است
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار