فرماندار ثلاث باباجانی گفت: برای سال جاری ۲۲۵ میلیارد ریال اعتبار جدید به این شهرستان اختصاص یافت و میان دستگاه‌های اجرایی براساس اولویت طرح‌های عمرانی و خدماتی توزیع شد.
کد خبر: ۹۸۱۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱ 28 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا یدالله شکری روز چهارشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی افزود: این اعتبار از سه محل استانی، نفت و گاز و توازن منطقه ای برای اجرای ۹۲ طرح و پروژه عمرانی این شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه اعتبارات سال‌جاری شهرستان نسبت به سال گذشته رشد ۱۳۷ درصدی داشته است، اظهار کرد: این اعتبارات در حوزه حمل و نقل و راهداری، شهرسازی، انرژی، کشاورزی، روستایی، گردشگری، آب و فاضلاب، بهداشت، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و فرهنگی هزینه می‌شود.

فرماندار ثلاث باباجانی اضافه کرد: علاوه بر این اعتبارات، بیش از ۷۶۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر هم برای حوزه آب و فاضلاب شهرستان نهایی شده و بزودی در اختیار دستگاه خدمات رسان قرار می‌گیرد.

شکری با تاکید بر اینکه مدیران شهرستان برای جذب کامل اعتبارات و مدیریت و اجرای پروژه های عمرانی تمام توان خود را به کار گیرند، یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی باید اعتبارات استانی خود را از ادارات کل طلب کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به جذب اعتبارات و تسریع در روند اجرای طرح‌های عمرانی اقدام کنند.

وی تاکید کرد: اگر چه تحریم های اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران سابقه طولانی دارد اما در هیچ دوره و هیچ دولتی چنین تحریم های هدفمند و همه جانبه ای علیه ملت ایران اعمال نشده بود بطوریکه مقامات آمریکایی این تحریم ها را به صراحت فلج کننده، دانستند.

شهرستان ثلاث باباجانی با حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستا است که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار