اتاق اصناف و سپاه در قالب رزمایش کمک مومنانه ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال را بین کارگران فصلی و ساختمانی شهر کرمانشاه توزیع کردند.
کد خبر: ۹۸۲۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰ 29 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس ۲۰۰ بسته معیشتی (ارزش هر بسته ۴۰۰ میلیون ریال) امروز به مناسبت عید سعید غدیر خم از سوی اتاق اصناف، سپاه حضرت‌ نبی اکرم (ص) استان و بسیج بین کارگران فصلی و ساختمانی شهر کرمانشاه توزیع شد.

این مراسم که با حضور سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان، سلیم‌ساسانی رئیس اتاق اصناف، فرماندار کرمانشاه، کارگران فصلی و... در محل نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه برگزار شد.

سلیم‌ساسانی، رئیس اتاق اصناف کرمانشاه در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: ولایت محور توحید است و همگی گرداگرد ولایت جمع شده‌ایم، نظام ولایت اساسی‌ترین نکته در اسلام است که همه ما باید به اطاعت از آن اهمیت دهیم.

شهرستانی، مدیر دفترنماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه در ادامه این گفت‌وگو ضمن اشاره به اساسی بودن نکته ولایت‌مداری و محوری بودن آن در اسلام، گفت: امروز در عید غدیر همگی جمع شدیم که ضمن تبریک ولایت عهدی حضرت امیر در جهان اسلام به این نکته اشاره کنیم که همگی به اهمیت ولایت فقیه آگاه هستیم و اطاعت از ولی فقیه جزء ملزومات یک مسلمان است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار