سرپرست فرمانداری گیلانغرب با ابراز نگرانی از وضعیت پرخطر کرونایی قرمز در این شهرستان از اجرا و اعمال محدودیت های سختگیرانه خبر داد.
کد خبر: ۹۸۲۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰ 30 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا حشمت رضایی در دومین جلسه اضطراری ستاد کرونا شهرستان طی ۲۴ ساعت گذشته در محل فرمانداری، افزود: مراکز پرتجمع، باشگاه های بدنسازی و تالارهای پذیرایی در این شهرستان از ساعت ۲۴ پنجشنبه پلمب شدند.

وی اظهار داشت: پاساژهای سربسته با یک سوم ظرفیت اجازه فعالیت دارند و از ورود و تردد خودروهای با پلاک های غیربومی در سطح شهرستان و همچنین خروج خودروهای بومی از شهرستان جلوگیری خواهد شد.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت : مراسم تشیع و خاکسپاری تعطیل و مداحان نیز اجازه فعالیت در این زمینه را تا پایان این شرایط نخواهند داشت.

رضایی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ مورد مثبت در شهرستان شناسایی شده است، گفت:  متاسفانه آمار بستری ها به ۴۰ نفر رسیده است و این یعنی زنگ خطر از این رو نیاز است مردم همراهی بیشتری را در جهت بازگشت شهرستان به شرایط عادی به عمل آورند و دستگاه های مرتبط نیز مکلف به تشدید نظارت ها هستند.

رییس شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب نیز با اشاره به وضعیت بحرانی شهرستان، خواستار تعطیلی مراسمات ترحیم و عروسی شد.

دکتر فریدون نوری افزود: با مشارکت فعال سربازان خط مقدم بهداشت، بهورزان سخت کوش خانه های بهداشت و مراقبین سلامت در پایگاه های سلامت و مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی تا امروز هشت هزار و ۶۹۷  نفر واکسن نوبت اول را دریافت کرده اند که معادل ۱۹.۳ درصد گروه هدف است.

وی اظهار داشت: متولدین سال ۱۳۴۲ به قبل در شهر و ۱۳۵۲ به قبل در روستا و افراد ۱۸سال به بالای عشایر جهت نوبت دهی واکسیناسیون کرونا در سامانه salamat.gov.ir  ثبت نام کنند.

وی گفت:  برنامه واکسیناسیون برای گروه های سنی با دعوت قبلی  امروز انجام شد.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲هزار تن جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار