معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه اجرای پروژه پیاده راه سازی خیابان مدرس را منوط به نوع نگرش شهردار جدید کرمانشاه دانست.
کد خبر: ۹۹۳۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲ 12 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا محسن ارجمندی در خصوص روند اجرایی شدن پروژه پیاده راه سازی خیابان مدرس گفت: این پروژه از دستور کار خارج نشده، اما اجرای آن بستگی به شهردار جدید و نگرش او نسبت به این پروژه دارد.

وی افزود: اگر شهردار جدید قائل به اجرای این پروژه باشد و بخواهد سریع کار را پیش ببرد، این پروژه ظرف چند ماه می‌تواند اجرایی شود.

به گفته ارجمندی فاز اول این پروژه ظرف سه ماه و نهایتا کل پروژه پیاده راه سازی خیابان مدرس در کمتر از یک سال قابل اجراست.

ارجمندی با اشاره به انجام مطالعات این پروژه گفت: در فاز اول پروژه بحث راه اندازی مسیر اتوبوس‌های تندرو در دستور کار قرار دارد که در حال حاضر تامین اعتبار برای خرید اتوبوس‌ها صورت گرفته و در دست اقدام است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه با اشاره به مزیت‌های اقتصادی، گردشگری، ترافیکی و... پیاده راه سازی خیابان مدرس گفت: در صورت اجرای این پروژه کرمانشاه یک جاذبه گردشگری شهری خواهد داشت.

ارجمندی گفت: همچنین اجرای این پروژه نقش مهمی در توسعه حمل و نقل ترافیک شهری خواهد داشت و از طرفی می‌تواند به رونق اقتصادی شهر کمک کند.

موضوع تبدیل خیابان مدرس کرمانشاه به پیاده راه اواخر سال گذشته مطرح شد، اما با درخواست کاسبان واقع در این خیابان قرار شد اجرای آن به اوایل امسال موکول شود که با رفتن سعید طلوعی از شهرداری کرمانشاه این طرح همچنان بلاتکلیف است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار