فرماندار پاکدشت گفت: از آغاز طرح سراسری واکسیناسیون تاکنون، ۱۰۰ هزار دُز واکسن کرونا به چامعه هدف در نوبت اول یا هر ۲ نوبت تزریق شده است.
کد خبر: ۹۹۳۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸ 13 September 2021

به گزارش «تابناک تهران»، مهدی یوسفی جمارانی روز دوشنبه، طی سخنانی، به انجام واکسیناسیون کل جمعیت شهرستان پاکدشت تا قبل از سه ماه آینده اشاره کرد و افزود: از مجموع تعداد واکسن تزریق شده ۶۵ هزار دُز نوبت اول و ۳۵ هزار دُز نوبت دوم را دریافت کرده اند.

فرماندار پاکدشت از افزایش مراکز تجمیعی در این شهرستان خبر داد و افزود: طی دو هفته گذشته، هر هفته یک مرکز تجمیعی در شهرستان راه‌اندازی شده و در حال حاضر در ۳ مرکز تجمیعی و ۹ پایگاه سلامت در سطح شهرستان، واکسیناسیون انجام می شود.

وی از راه‌اندازی و افتتاح چهارمین مرکز تجمیعی طی چند روز آینده خبر داد و افزود: پیش‌بینی می‌شود با راه‌اندازی مراکز تجمیعی و فعالیت تمامی پایگاه‌ها و مراکز سلامت در سطح روستاها ، به هدف تسریع در روند واکسیناسیون برسیم.

وی تصریح کرد: روز گذشته بیش از ۶ هزار دُز واکسن تزریق شده و در تلاشیم با افزایش مراکز تجمیعی این ظرفیت را افزایش دهیم.

یوسفی جمارانی افزود: از مردم درخواست داریم تا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، یاریگر کارکنان سلامت در مقابله کرونا باشند و با استفاده از ماسک و اجتناب از برگزاری دورهمی‌ها، مسوولان را در عبور از شرایط کنونی یاری رسانند.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون علیه کرونا در روزهای تعطیل نیز انجام می‌شود، اضافه کرد: با سرعت گرفتن روند واکسیناسیون نوبت به جوانترها و سنین پایین‌تر نیز رسیده است.

واکسیناسیون اتباع در حال انجام است

وی در خصوص واکسینه کردن اتباع گفت: با هماهنگی هایی به عمل آمده با اداره کل اتباع، فرایند واکسیناسیون اتباع نیز آغاز شده و در حال انجام است.

پاکدشت با بیش از ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار