مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: با انتخاب پیمانکار جدید، عملیات گازرسانی به ۴۳ روستای بخش مرکزی روانسر که متوقف شده بود از سر گرفته می‌شود.
کد خبر: ۹۹۳۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸ 14 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، سیروس شهبازی عصر دوشنبه در جریان بازدید نماینده اورامانات از تعدادی از روستا‌های شهرستان روانسر اظهار کرد: کار گازرسانی به خوشه «نهرابی» روانسر از مدت‌ها پیش به علت ناتوانی پیمانکار متوقف شده بود و پیمانکار جدیدی انتخاب شده و در حال تجهیز کارگاه است.

وی افزود: در سنوات قبل به ۱۰ روستای این محور گازرسانی انجام شده و با آغاز دوباره پروژه علاوه بر ۴۳ روستا، ۴۵ واحد صنعتی نیز از نعمت گاز بهره مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: اعتبار اجرای این پروژه حدود ۷۰۰ میلیارد ریال است.

شهبازی در خصوص گازرسانی به ۹ روستای محور بیاشوش (بدرآباد) نیز اظهار داشت: عملیات اجرای شبکه به پایان رسیده و کار علمک گذاری نیز از روستای بیاشوش جوانرود آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در اجرای این پروژه تاخیر صورت گرفته است، اضافه کرد: با راهکار‌هایی که اتخاذ کردیم تا پایان هفته آینده علمک گذاری روستای ده لیلی نیز به پایان می‌رسد و برآورد ما این است تا پایان آبان ماه پروژه به اتمام برسد.

گازرسانی به ۴۳ روستای شهرستان روانسر از سر گرفته می‌شود

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: پیمانکار قبلی پروژه گازرسانی خوشه نهرابی کوتاهی کرد و به دلیل فسخ قرار داد اجرای آن طولانی شد.

«آرش لهونی» با تاکید بر اینکه پیمانکار با سرعت بیشتری تجهیز کارگاه و عملیات اجرایی را آغاز کند، افزود: وضعیت جغرافیایی منطقه مسطح است و با سرعت بیشتری می‌توان کار کرد و برای به سرانجام رسیدن آن، مردم هم استقبال خواهند کرد و مشکلات اجتماعی نخواهیم داشت.

وی همچنین بر اتمام پروژه گازرسانی به خوشه بیاشوش (بدرآباد) تا قبل از فصل سرما تاکید کرد.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوشبختانه در سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ جهش خوبی در حوزه گازرسانی اورامانات انجام شده و در سال ۱۴۰۰ بیش از ۴۹۶ میلیارد توان برای گازرسانی به روستا‌های منطقه اورامانات هزینه می‌شود.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار