طاهری اظهار کرد؛
تابناک سمنان: محمد طاهری گفت: نتیجه آزمایش‌های روزانه سنجش آلودگی میکروبی آب سمنان، نشان از استاندارد بودن آب این استان دارد و در هیچ کجای این استان آلودگی میکروبی آب گزارش نشده است.
کد خبر: ۹۹۳۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵ 14 September 2021

مدل های کیفیت آب | SoftwareTST

 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان بیان کرد: گرمسار و آرادان و روستا‌های اطراف، بیشترین میزان شوری آب را در استان سمنان دارا هستند به ویژه زمانی که خط انتقال آب از حبله رود دچار مشکل می‌شود و آب شرب این مناطق، ۹۹ درصد مواقع از تصفیه‌خانه تامین می‌شود و میزان شوری آن استاندارد است.

وی ابراز گرد: شهر‌های شاهرود، مهدیشهر، درجزین و سمنان دارای آب با میزان شوری کمتر از ۸۰۰، آب با کیفیتی دارند؛ تنها در زمان اوج مصرف آب، استفاده از آب چاه‌ها ناگزیر است و در این مواقع، میزان شوری آب به یکهزار و ۵۰۰ می‌رسد و گله مندی شهروندان آغاز می‌شود.

محمد طاهری با بیان اینکه گاهی بر اثر مشکلات ناگهانی کیفیت آب شرب به طور موقتی کاهش می‌یابد گفت: زمان‌هایی مانند ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ که کانال آبرسانی سیمین دشت از مدار خارج شد و به مدت حدود یک ماه، آب گرمسار و آرادان به میزان شوری حدود ۵ هزار و کدورت ۲۰ هزار رسید.

طاهری همچنین افزود: بهره‌مندی روستا‌های استان سمنان از شبکه آب ۸۸ درصد است و بیشتر آبرسانی‌های سیار به صورت کمکی انجام می‌شود.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار