دبیر هیئت کوهنوردی شهرستان ایلام:
دبیر هیئت کوهنوردی شهرستان ایلام گفت: هم اکنون ۱۴ باشگاه کوهنوردی در استان فعال هستند و برنامه‌های هفتگی خود را به صورت مرتب اجرا می‌کنند.
کد خبر: ۹۹۳۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ 15 September 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ روح‌الله پورنصرت عنوان کرد: ایلام به دلیل موقعیت جغرفیایی بکر و ویژه و قرار گرفتن در میان کوه‌ها و همچنین علاقه مردم به کوهستان و طبیعت دارای موقعیت ویژه‌ای در ورزش کوهنوردی است و باشگاه‌ها برنامه‌های خوبی دارند که با استقبال اعضای این باشگاه‌ها روبر می‌شود.

وی بیان داشت: از ۱۴ باشگاه کوهنوردی که 5 باشگاه آنها فعال است که یک فرصت بسیار خوب برای علاقمندان این رشته بوجود آورده است تا بتوانند از راه درست و اصولی این علاقه خود را دنبال کنند.

پورنصرت با اشاره به نبود امکانات مناسب برای ورزش کوهنوردی سالنی، اضافه کرد: در حال حاضر تنها یک دیواره غیر استاندارد برای تمرین علاقمندان این رشته وجود دارد که به دلیل ثابت نبودن سالن و جابجایی مرتب آن، با مشکلاتی مواجهیم و از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان تقاضا داریم یک سالن ثابت برای تمرین این رشته ورزشی پراستعداد اختصاص دهند.

وی افزود: برنامه‌های کوهنوردی باشگاه‌ها و هیئت با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و آموزش‌ها لازم در این زمینه به باشگاه‌ها داده شده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار