استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی ها» مزین شده همه دستگاه‌های اجرایی استان موظف به ارائه راهکار‌ها و برنامه‌ها به منظور رفع موانع تولید هستند.
کد خبر: ۹۹۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴ 15 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «هوشنگ بازوند» سه‌شنبه شب در چهل و ششمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سرسرای شهدای دولت استانداری، اظهار کرد: در این راستا بانک‌ها نیز باید با حمایت و پشتیبانی تلاش کنند تا زمینه لازم برای احیا و توسعه واحد‌های تولیدی بیش از پیش در استان فراهم شود.

وی افزود: شعار سال در زمینه تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی موضوعی بسیار مهم و راهبردی است و دستگاه‌ها و بانک‌ها وظیفه دارند نهایت اهتمام و تلاش خود را برای بسترسازی به منظور کمک به روند تولید در استان بکار گیرند، زیرا این مهم منجر به ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و رفع مشکل بیکاری می‌شود.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر این که همه باید به دنبال رفع موانع تولید باشیم، تصریح کرد: ضرورت دارد که دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها به دنبال حل مشکلات و مانع زدایی از واحد‌های تولیدی باشند و روند کمک به احیا و توسعه این واحد‌ها را تسهیل نمایند.

بازوند افزود: چنانچه مشاهده شود که دستگاه و یا بانکی در جهت رفع موانع تولید به درستی به وظایف خود عمل نکرده است حتما با آن برخورد خواهد شد، زیرا ما وظیفه داریم که بستر را برای افزایش تولید بکار بگیریم و این جزو اولویت‌های کاری در استان است.

در این جلسه چند واحد تولیدی که با بعضی از دستگاه‌ها و بانک‌ها مشکل داشتند مطرح و استاندار کرمانشاه دستورات لازم را برای حل مشکل این واحد‌ها صادر کرد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از هزار واحد تولیدی و صنعتی با بیش از ۳۰ هزار نفر اشتغالزایی دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار