استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه از مساعدت اصناف و بازاریان استان در عبور از بحران‌ها و یاری رساندن به مردم تقدیر کرد و گفت: در مبارزه با کرونا نیز شاهد فداکاری و از خودگذشتگی فعالان این عرصه برای حفظ سلامت مردم بودیم.
کد خبر: ۹۹۴۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶ 16 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا هوشنگ بازوند، امروز (۲۴ شهریور) در دیدار صمیمی با اصناف و بازاریان استان، اظهار کرد: اصناف و بازاریان متدین، مسوولیت پذیر، متعهد و انقلابی در بحران کرونا با تعطیلی واحد‌های صنفی به صورت خودجوش نقشی مهم و همراهی موثری برای مبارزه با این بیماری کرونا برعهده داشتند.

وی افزود: نقش آفرینی و خدمت خالصانه اصناف و بازاریان در دوران تحریم‌های سخت علیه مردم ایران اسلامی هم بسیار موثر بود و به عنوان نماد فداکاری در همراهی با مردم و دولت معرفی شدند.

وی با بیان اینکه در چهار سال گذشته در تمام مراحل و مقاطعی که استان نیاز به حمایت و همکاری اصناف و بازاریان داشت آنان مشتاقانه و فعالانه در کنار مردم قرار گرفته و دولت و ملت را یاری داده اند، خاطرنشان ساخت: در این چهار سال بحران‌های سختی را پشت سر گذاشتیم و اگر موفقیتی حاصل شد بی شک با حمایت، مساعدت و پشتیبانی همه تلاشگران خدوم به ویژه اصناف و بازاریان و مشارکت بیدریغ و خلاقانه مردم عزیز و قدرشناس استان بوده است.

بازوند سختی‌ها و مشکلات بعد از وقوع زلزله بزرگ و دردناک کرمانشاه را یادآور شد و تصریح کرد: امروز به اینجا آمده ام تا از همکاری دلسوزانه اصناف و بازاریان در کمک رسانی و یاری مردم تقدیر کنم و تاریخ گواه و شهادت می‌دهد که چگونه بعد از زلزله اولین کمک‌ها در کمترین زمان ممکن توسط اصناف به منطقه رسید و به مردم اهدا شد.

استاندار کرمانشاه نقش مردم را در مدیریت بحران سیل در استان هم بسیار چشمگیر دانست و گفت: بحران سیل را در کرمانشاه مردم حل کردند.

وی با بیان اینکه اکنون که گرفتار کرونا هستیم نیز اصناف و بازاریان به خوبی پای کار آمده اند، گفت: در ایام کرونا نیز بار‌ها شاهد فداکاری اصناف بودیم و هر زمان که نیاز به تعطیلی بازار بود علی رغم اینکه درآمد کسبه به فعالیت مغازه‌ها وابسته بود، اما باز هم ازخودگذشتگی کرده و همکاری خوبی کردند.

بازوند افزود: هرچند شرایط سختی در پیک پنجم داریم، اما انتظار می‌رود مردم دوباره مشارکت بیشتری داشته باشند تا از این بحران خارج شویم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار