نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت حاد کرونا در استان از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواست سهمیه واکسن کرونا استان کرمانشاه را افزایش دهد.
کد خبر: ۹۹۴۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳ 16 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا«مجتبی بخشی‌پور» پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که به استان کرمانشاه سفر کرده است، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان، خواستار تسریع در امر واردات واکسن کرونا و واکسیناسیون عمومی شد.

وی با اشاره به اهمیت حیاتی خدمات پرسنل درمانی کشور، از لزوم پرداخت معوقات و اعطای مزایای بیشتر به آنان سخن گفت و بر حل مشکلات مربوط به بکارگیری و استخدام نیرو‌های آموزش دیده علوم پزشکی، تأکید کرد.

همچنین در خواست تأمین اعتبار برای بحث توسعه اورژانس بیمارستان اسلام‌آبادغرب و همچنین تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل بیمارستان دالاهو به عنوان تنها شهر بدون بیمارستان استان، دیگر درخواست نماینده اسلام‌آبادغرب و دالاهو از وزیر بهداشت بود.

بخشی‌پور در پایان خواهان تحویل هرچه سریعتر دستگاه MRI مورد نیاز بیمارستان اسلام‌آبادغرب شد.

دکتر «بهرام عین‌اللهی»، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح پنجشنبه به منظور بررسی وضعیت بیماری کووید ۱۹ و روند واکسیناسیون در استان وارد کرمانشاه شد.

بازدید از بخش‌های مختلف مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) شهر کرمانشاه و دیدار و گفتگو با کادر درمان و بیماران کرونایی بستری دراین مجتمع اولین برنامه وزیر در این سفر بود.

بازدید از بیمارستان گلستان به‌عنوان مرکز تخصصی بستری مبتلایان به کرونا و بررسی روند واکسیناسیون در ۲ مرکز دانشکده بهداشت و مرکز خودرویی ۱۵ خرداد از جمله برنامه‌های وزیر بهداشت در این سفر است.

وزیر بهداشت همچنین در ادامه این سفر از مرکز مراقبت ۱۶ ساعته سینا بازدید می‌کند و سپس در جلسه ستاد کرونا استان کرمانشاه در استانداری شرکت خواهد کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار