امام جمعه کرمانشاه:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت ها و جانفشانی های ملت بزرگ ایران دانست که هشت سال جانانه مقابل رژیم بعث عراق به نبرد پرداخت.
کد خبر: ۹۹۴۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷ 17 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: در دوران شکوهمند دفاع مقدس شاهد اتحاد و همدلی ملت مقام ایران در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح بودیم که برای حفظ انقلاب نوپای ایران اسلامی جوانمرانه ایستادند.

وی ادامه داد: سال ۵۹ و در حالی که کمتر از ۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذشت رژیم بعثی عراق جنگ نابرابری را علیه کشورمان آغاز کرد اما نتیجه و پایان آن چیزی جز رسوایی و بی آبرویی برای صدام و ارتش وی به همراه نداشت.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: حضور امام راحل (ره) و نقش بی بدیل وی در روحیه دادن به رزمندگان و همچنین همبستگی و همدلی که میان مردم و مسوولان ایجاد کرده بود باعث شد پایان جنگ با پیروزی رزمندگان اسلام به پایان برسد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه به نزدیکی سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: حضور دوباره دانش آموزان در مدارس به نظر و تصمیم مسوولان بهداشت و درمان استان بستگی دارد اما اولیا باید به بحث تعلیم و تربیت فرزندانشان اهتمام لازم را داشته باشند.

وی همچنین روز ۲۷ شهریور که به نام روز شعر و ادب فارسی نامگذاری شده است را گرامی داشت و این روز را به اهالی قلم و شعر تبریک گفت.

آیت الله علما در پایان از مردم خواست برای کاهش ابتلا به ویروس کرونا و حفظ سلامتی جامعه دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار