رئیس سازمان صمت کرمانشاه:
به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه مشکل برق کارخانه فروسیلکومنگنز که با سرمایه‌گذاری چینی‌ها در دست احداث است تا ۱۵ روز آینده رفع خواهد شد و تا پایان مهرماه شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.
کد خبر: ۹۹۴۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸ 18 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا محسن دارابی با اشاره به اولین طرح تولیدی فروسیلکومنگنز با سرمایه گذاری خارجی در استان، اظهار کرد: این مجموعه مشکلاتی در زمینه تامین برق داشت که مقرر شد ظرف ۱۵ روز آینده با همکاری شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع برق استان مرتفع شود.

وی ادامه داد: با حل مسائل مربوط به تامین برق، این پروژه تا پایان مهر به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه با بیان اینکه خط تولید این مجموعه آماده بهره‌برداری است، یادآور شد: تنها بخشی از کار‌های محوطه سازی و... باقی مانده است.

دارابی از سرمایه گذاری ۱۰ میلیون یورویی کارخانه فروسیلکومنگنز هم یاد کرد که توسط سرمایه‌گذاران خارجی چینی در شهرستان اسلام‌آباد غرب راه‌اندازی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این مجموعه با تولید سالیانه ۱۵ هزار تن فروسیلکو منگنز، برای ۱۱۰ نفر ایجاد شغل می‌کند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه معتقد است، تولیدات این واحد علاوه بر تامین نیاز‌های داخلی می‌تواند بازار کشور همسایه عراق را نیز تحت پوشش قرار دهد.

 چندی قبل نشستی با حضور استاندار و سرمایه‌گذاران این طرح به منظور بررسی مشکل تامین برق این واحد برگزار شد که در این نشست استاندار کرمانشاه دستور رسیدگی به حل این مشکل و تامین برق این واحد با همکاری شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع برق را صادر کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار